ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ


…για Πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ ο Γιώργος Παπανδρέου.




ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ


…για Πρόεδροι του ΚΙΝΑΛ άλλοι 5 υποψήφιοι.




ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ


…λέει ο Γιώργος Καραντζαφέρης υποψήφιος με την Νέα Δημοκρατία στην Θεσσαλονίκη.





ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ


…Ο Ματθαίος Κακούρης για Αντιδήμαρχος Λειβαθους.




ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ


…ο αριθμός των κρουσμάτων από Κορονοιό, και των διασωληνομένων και των νεκρών.




ΦΡΙΚΗ


…στο Αφγανισταν. Αποκεφάλισαν οι Ταλιμπαν αθλήτρια της Εθνικής ομάδας βόλεϊ. Η Γυναίκα απαγορεύεται να αθλείται.





ΦΡΙΚΗ


….στον Κόσμο. Γίνονται όλοι συνομιλητές των εγκληματιών του Ταλιμπανισμού. Τους δίνουν το δικαίωμα να πιστέψουν πως μπορούν τελικά να νικήσουν.





ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΜΟΣ


…είναι και η αναχρονιστική και μεσαιωνική άποψη του 70% των παπάδων που αγωνίζονται κατά των εμβολιασμών. 
Ορθόδοξος ταλιμπανισμός.




Η ΤΡΙΠΟΛΗ


…είναι γεμάτη. Δεν μπορούν εύκολα να εισαχθούν οι νεόκοποι «ηγέτες» για τον Δήμο. Τουλάχιστον ας γίνει η προσπάθεια. Να τους πάμε στην Τρίπολη και αν δεν τους δεχτούν ας τους δέσουμε στο «portoni».



ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


….τάσσεται η τοπική Νέα Δημοκρατία. 

Καταγγέλλει τον Βουλευτή γιατί επισκέφθηκε τον Πόρο.



ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


…τάσσεται το «πασαλίκι» της Νέας Δημοκρατίας Αργοστολίου. Καταγγέλλει τον Βουλευτή ως βοηθό του Δημάρχου στην κατασκευή της Γέφυρας του Πόρου.

Δεν τους απασχολεί ότι την 9η-2-2021 ο Υπουργός Άμυνας της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας κ. Παναγιωτόπουλος έθεσε την υπογραφή του για την Γέφυρα.


ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


…τάσσεται ο νέος συνδυασμός του «ηγέτη» για τον Δήμο Αργοστολίου. Διά των εντύπων που ανήκουν σε στελέχη της Νέας Δημοκρατίας αυτήν την εβδομάδα επιτέθηκαν κατά: του Βουλευτή, του Δημάρχου Αργοστολίου, της Προέδρου του Γηροκομείου, του Διοικητικού Συμβουλίου του Γηροκομείου ,του κ. Αριστοτέλη Μπατιστάτου προσωπικά, του κ Σταύρου Σπαθή, παραδοσιακά εναντίον μου κ.λπ.

Προηγούμενα: κατά του Αντιπεριφερειάρχη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ.Βαλλιανάτου, του κ.Σπύρου Πεφάνη,της κίνησης «Κεφαλονια Νησί για όλους», του Πασοκ και της Ιστορίας του, του κ. Κωνσταντάκη, του κ.Παρίση….

Αναμένεται να λάβουν εκλογικώς τα δέοντα.


Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ


…πέρασε ένα δράμα. Μας ήρθε ο Δήμαρχος από το Σάμπατς της Σερβίας. Ύψος 2.05. Είχε χάσει ο Θεόφιλος τον «αγώνα» από την αρχή. Του έφτανε μέχρι τα γόνατα.




ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ 14Ος


…όχι δεν είναι ο Θεόφιλος. Βγήκε Δήμαρχος προ του κινδύνου να βγουν οι επικίνδυνα αδιάφοροι και αδρανείς.Το ζήτημα είναι να αξιοποιήσει την ευκαιρία που του δόθηκε και του δώσαμε.




ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ…


Ο «σύφιλης» όσα είχε δημοσιεύσει. Τώρα αναπαράγει δημοσίευμα που εγώ έκανα για τον Θεόφιλο παλαιότερα και φωνάζει εις «ωτα μη ακουόντων»:

«δεστε τι έγραφε για τον Θεόφιλο πριν το κατεβάσουν».

Μα εγώ ότι έχω γράψει δεν το κατεβάζω.

Αυτός  «τα κατεβάζει». Στα δύσκολα τα κατεβάζει.



ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ


…για τον Θεόφιλο. Πολύ χειρότερα. Πολλές φορές μου έρχεται να του σπάσω το κεφάλι με ένα κοντόξυλο. Δεν έχω αλλάξει γνώμη και άποψη για αυτόν. Δεν φάγαμε και δεν ήπιαμε ποτέ μαζί. Έχει να φάει πολλά καρβέλια για να αλλάξω γνώμη, αλλά θέλω να πετύχει όχι για τον ίδιο μα για τον Τόπο μου.

Έτσι θα υποστηρίζω κάθε θετική δράση του. Αυτό πράττουν και οι περισσότεροι που γνωρίζω.

Θα τον υποστηρίζω όσο και όταν πρέπει…

Έχοντας όμως πάντα το «κοντόξυλο» δίπλα μου.

 

ΤΟ ΧΙΘΡΟΟΥ


…είχε μεγαλύτερη κυκλοφορία από το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς. Τεράστιες οι ευθύνες της Τουριστικής Επιτροπης.

Θα μπορούσε να το γράψει το «καψουρεμένο με την zakynthos press».

Τους λιγοφάνηκε η τουριστική αύξηση της Κεφαλονιάς.


Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ


…πράγματι. Ο Θεόφιλος πριν 10 χρόνια είχε γράψει πως «θα με κρίνει ο Θεός» για όσα του έσερνα.

Μου το θύμισε ο «σύφιλης» που το θεώρησε νέο δημοσιογραφικό του λαβράκι.

Το συζητήσαμε αργότερα με τον Θεόφιλο.

Πως πιστεύουμε σε άλλους «Θεούς».

Στην πραγματικότητα του εξήγησα πως

«δεν έχω τον Θεό μου».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.