ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ

 

ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ κοιτούσε ο Αλέξης Τσίπρας την παρευρισκόμενη κ.Λούκα Κατσέλη στην παρουσίαση της πρότασης του γιά τα δάνεια. Την κοίταζε με ένα ύφος θλιμμένο, απολογητικό:

“Ναι Λούκα μου εγώ, εμείς ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ψηφίσαμε τον Νόμο Κατσέλη”.

Ένα βλέμμα γεμάτο νόημα και πόνο.


ΜΕ ΒΟΥΡΚΩΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ ήθελε να της πει:

“Ναι Λούκα μου εγώ κατάργησα τον Νόμο Κατσέλη”


ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ είπε ο Αλέξης κοιτάζοντας την κ.Κατσέλη: “οχι στα funds που εγώ έφερα στην Ελλάδα”


ΜΕ ΜΙΣΟΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ είπε ο Αλέξης:

“εμείς δεν βάζουμε πλάτη στα funds είμαστε απέναντι, βράχοι, δενδριά αλύγιστα”


ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΜΑΤΙ στην κ. Λούκα. Της έδωσε να καταλάβει οτι ήξερε αλλά δεν θα το πει και δεν το είπε πραγματικά οτι η κ. Λούκα το 2019 προσελήφθη ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του fund Πέπερ Ελλάς (Pepper Hellas). Ενός από τα 23 Fund που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.


ΑΟΜΜΑΤΟΙ  είναι τελικά;

Δεν ψήφισαν τον Νόμο Κατσέλη.

Κατάργησαν τον Νόμο Κατσέλη.

Ψήφισαν την εκχώρηση των δανείων στα Funds.

Έφεραν τα Funds στην Ελλάδα.

Κατηγορούν τον Καππάτο οτι παραστάθηκε στο Δικαστήριο γιά fund και...

Συνεργάζονται αλαλάζοντες με την κ. Κατσέλη που φέρεται ως μέλος Διοικητικού Συμβουλίου Fund στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.