“Θου Κύριε, φυλακήν τω στόματι μου”

 Δεν θα τα σχολιάσω.

Δεν μου το επιτρέπουν οι καλοί μου τρόποι.

Θα τα γράψω απλά, όπως είναι.

Και όποιος καταλάβει έχει καλώς και όποιος δεν καταλάβει πάλι έχει καλώς.

Αλλά δεν θα τα σχολιάσω υπακούων στο “Θου Κύριε, φυλακήν το στόματι μου”

 

1. Ο Παρίσης πετάει μπαστούνια:


Ο αειθαλής Αλέκος ανακοίνωσε ότι στο πρόγραμμα του είναι να φτιάξει και άλλο “μπαστούνι” γιά κρουαζιερόπλοια στο Αργοστόλι.

Το 2019 εξήγγειλε ότι θα φτιάξει “μπαστούνι” για Mega yachts.

Θα φτιάξει λέει “μπαστούνι” και στον Πόρο.

Παρακαλούνται οι διερχόμενοι από την παραλιακή ζώνη να προσέχουν μην τους πετύχει κανένα μπαστούνι.

Υπάρχει κίνδυνος έτσι όπως τα πετάει απερίσκεπτα ο Αλέκος μου.

 


2. Με τον Θεόφιλο στον δεύτερο γύρο ο Ανουσάκης!


Σε βαρυσήμαντο συνέντευξη του ο Ηγέτης του “Παρόντος και Μέλλοντος” δήλωσε:

“Με τον Θεόφιλο στον δεύτερο γύρο!”

Τι εννοεί ;

Ότι θα αναμετρηθεί με τον Θεόφιλο στον δεύτερο γύρο ή ότι θα πάει με τον Θεόφιλο στον δεύτερο γύρο;.

Όπερ και το πιθανότερο κατά την γνώμη έγκυρων πολιτικών αναλυτών.



3. Τσαντάκηδες


Διαμαρτύρεται ο Αλέξανδρος Παντελειός γιατί:

“μοιράζουν οι Κοινωνικοί Παντοπώλες τσάντες με προϊόντα, τινά των οποίων είναι ελαφρώς ληγμένα”.

Προφανώς διαμαρτύρεται όχι για τις τσάντες αλλά για τους “τσαντάκηδες”.

Αυτό είναι το πρόβλημα:οι τσαντάκηδες

Διότι διανέμοντες μανέστρες υπάρχει φόβος να “αλλοιωθεί η εκλογική σούπα”.

 

4. Για τα πανηγύρια


Δεν μπορούμε πια να πάμε σε πανηγύρι να φάμε την γίδα μας.

Πλακώνουν οι υποψήφιοι ηγέτες μας με τους “κωπηλάτες” τους.

Δεν μας αφήνουν σε χλωρό κλαδί.

Εντάξει το καταλάβαμε ότι είναι γιά τα πανηγύρια.

Αλλά σεβαστείτε την λιγούρα μας.

 


5. ”...Τι ζητάς στα Ομαλά εσύ ένας Δειλινής;”


Πασίγνωστο από το “Μπολιβάρ” του Εγγονόπουλου:

“Στρατηγέ, τι ζητούσες στην Λάρισσα, συ ένας Υδραίος”.

Σε αναγκαία προσαρμογή: ”τι ζητάς στα Ομαλά εσύ ένας Δειλίνης;”

Πάει ο Γίγας Παρίσης και επειδή στα Ομαλά δεν έβρισκε “πλήρωμα” βρίσκει τον “Στρατηγό” τον Ανδρέα τον Καλαφάτη, τον Πρόεδρο:

“Ρε Αντρέα αδελφέ δεν πας υποψήφιος γιά Αντιδήμαρχος στα Ομαλά”.

“Που να πάω ρε Αλέκο μου που η μόνη σχέση μου με τα Ομαλά είναι όταν πήγα γιά κάτι παιδάκια προβατίνα στον Μπότσολο. Θα μας δούνε οι ΦραγκοΒαλτσαμάδες και θα μας ξυλίσουνε ”.

“Κωλώνουν ρε τα παλληκάρια;”επέμενε ο Αλέκος.

Και πήγε ο Αντρέας γιά Αντιδήμαρχος Ομαλών αλλά άφησε τα ζωντανά στα Δειλινάτα γιά τα ησυχότερα.

Να δω τον Αντρέα Αντιδήμαρχο Ομαλών και τι!

Θα είναι ένα όνειρο οι Βαλτσαμάδες και οι Φραγκάδες να έχουν Αντιδήμαρχο από τα Δειληνάτα.

Ακόμα καλύτερα αν ο Αντρέας πάρει μαζί του στον Αγιο και τον “Λοχία Λόχα”.

Α ρε Παρίση, τι φτιάχνεις;.

 


6. Παραλογισμός


Έβγαλε ο Θεόφιλος απολογισμό με το έργο του.

Καμιά 200 σελίδες.

Διάβασα όσο μπορούσα αλλά δεν μπορούσα να βγάλω άκρη.

Είχα σκοτεινά σημεία.

Επειδή δεν τα καταλαβαίνω όλα πήγα στον Μπάμπη τον Ρωμάνο που είναι ξουράφι να μου εξηγήσει τα δυσνόητα κομμάτια του απολογισμού.

Κατευθείαν: ”φύγε από δω ρε χαμένε”.

Μου πέταξε ένα κοτρόνι σαν Μήλο και με πέτυχε στο κούτελο.

Ο άνθρωπος παραλογίζεται.

Εγώ πήγα γιά τον απολογισμό και συνάντησα τον παραλογισμό κατά πρόσωπο.

Ούτε που θα του ξαναζητήσω να μου εξηγήσει τίποτα.

Θα προσπαθήσω μόνος μου και ότι καταλάβω.

Α μα πιά με τον κάθε ζουρλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.