“ΘΑΛΘΗ ΟΛΟΛΑΜΠΡΟΣ ΑΥΓΗ”


Οχι δεν φύγανε τα Λεωφορεία από το Μνημείο των Ριζοσπαστών.

Η διακοσμητική Δημοτική αρχή Αργοστολίου δεν έπραξε ούτε αυτό.

Δεν μπορούν να υποστηρίξουν την ασφάλεια των Πολιτών ή δεν τους ενδιαφέρει.


Συνάντησα τον Αντιδήμαρχο Σπύρο Σαμούρη, τυχαία.

Έπεσα επάνω του.

“Σπύρο θα σκοτωθεί άνθρωπος στο περιβολάκι. Βγάλτε τα Λεωφορεία, υπάρχει κίνδυνος” του είπα.

Μου απάντησε:

“και τι θέλεις να κάνουμε; είναι δουλειά της Τροχαίας”

Και με την “δύναμη” που του επιτρέπουν οι 1500 σταυροί του, μου έστρεψε τα οπίσθια του.

Με την δύναμη που μου δίνουν οι οπλές ενός Γαϊδάρου,τ ου έστρεψα αμέσως τα δικά μου οπίσθια,ανταποδίδων.


Και καλά, δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια των Πολιτών, αλλά πρόκειται γιά το Μνημείο, την Στήλη των Ριζοσπαστών.

Εκεί είναι η Ιστορία μας, εκεί το Μνημείο του Μπονάνου,εκεί το Σήμα των αγώνων του Εθνους.

Εκεί οι Ριζοσπάστες και ο απελευθερωτικός Αγώνας, εκεί οσοι και όσων “η ψυχή δεν λησμονάει πως επλάσθη Ελληνική”.


Σκλαβώσανε το Μνημείο με 4 Λεωφορεία οι ανιστόρητοι σύγχρονοι εκπρόσωποι μας αλλά:

“Στο λαμπρό μέλλον μου ελπίζω

Βλέπων την Ελευθεριά μου

Και ξεχάνω την σκλαβιά μου!

Θάλθη ολόλαμπρος Αυγή”.

(από τον ύμνο των Ριζοσπαστών του Γεράσιμου Μαυρογιάννη)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.