Ο “ΕΝΑΣ” ΚΑΙ Ο “ΑΛΛΟΣ”


Λόγω του ποδοσφαιρικού αγώνα ΑΕΚ-ΠΑΟ δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που μεταξύ άλλων δήθεν συζήτησαν το ζήτημα της ΔΕΥΑΚ.

Τους είδα όμως και τους θαύμασα όλους σήμερα. Με καθυστέρηση μιας ημέρας.

Είδα έναν Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ που δυσκολευόταν ακόμα και να διαβάσει όσα ήταν μπροστά του γραμμένα.

Δεν υπήρχε βέβαια καμία δυνατότητα να δώσει οποιαδήποτε απάντηση.


Είδα μιά αντιπολίτευση που δεν μπορεί να αντιπολιτευθεί.

Και έναν Δήμαρχο αξιολύπητο.

Προσπαθούσε να καλύψει και να συγκαλύψει.

Ένας Δήμαρχος που ξέρει τι συμβαίνει αλλά κάνει τον “Κινέζο” όπως και γενικά συνηθίζει.

Γενικό μήνυμα τους:

“δεν μπορούμε να ασχολούμεθα με ότι γράφει ο “ένας” και ο “άλλος”.

Αλλά εγώ είμαι και ο “ένας” και ο “άλλος”!

Έτσι με αποκάλεσαν με σύμφωνη γνώμη ο Δήμαρχος και οι ορντινάντσες του.

Με την διαφορά πως μέχρι χθες αν δεν τους έδειχνα που είναι η πόρτα κουτούλαγαν στα ντουβάρια.

Πάντως έτσι το νοιώθω αλλά διαφορετικά από εσάς:

Είμαι πράγματι “ένας”.Σε μοναχικό ευτυχώς δρόμο χωρίς να σας χρειάζομαι.

Είμαι πράγματι “άλλος” γιατί δεν είμαι σαν εσάς.

 

ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ…


Παρουσιάστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Γιάννης ο Λυκούδης:

“Δεν λέω εγώ αλλά γράφουν στον τύπο και σε site, εγώ βέβαια απλά διερωτώμαι και το θέτω αλλά δεν το αποδέχομαι, αλλά απαντήστε αν αληθεύουν τα γραφόμενα...”.

Αχ βρε Γιάννη!

Οι Ηγέτες παίρνουν θέση. Είναι ή θετικοί ή αρνητικοί, αλλά παίρνουν θέση.

Ουδέτεροι δεν μπορεί να είναι.

Η ζωή είναι Μαθηματικά!

Η ΣΥΝ ή ΠΛΗΝ!

Ουδέτερο στα Μαθηματικά και στην ζωή είναι  μονάχα το Μηδέν!

Αυτό και μόνο αυτό δεν είναι ούτε θετικό ούτε αρνητικό.

Είναι ουδέτερο αλλά και Μηδέν!

 


ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ….


Ο Αμπελουργός που έγινε ηλεκτροσυγκολλητής και επίσημος Δημοτικός εργολάβος “βάρεσε” άλλα  93.811 ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Πάνω από 1.000 ευρώ την ημέρα!

Έφτασε τα 765.758 χιλιάδες ευρώ. Μόνο από την ΔΕΥΑΚ.

Κάνει και τα “τσιμπήματα” του από τον Δήμο, το Λιμενικό Ταμείο και το Επιμελητήριο όπου βέβαια υπάρχει “οικονομικός επόπτης” που τα εποπτεύει άριστα, εκπαιδευθής παρά του Θεόφιλου του οποίου αρχικά ήταν το Δεξί χέρι.

Τώρα πλέον είναι και τα δύο χέρια.

 

ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ “ΝΑΙ”!


Θέλετε να σας δημοσιεύω σε συνέχειες, όλοι εσείς του Δήμου “που δεν ξέρετε”, τι γίνεται με την ΔΕΥΑΚ;

Αναφέρομαι και στην πλειοψηφία και στην μειοψηφία.

Θέλετε; Κάτι σαν εκπαίδευση. Σαν μάθημα.

Πέστε μου “Ναι”!

Αλλά δεν θα μου πείτε μετά να σταματήσω.

Ή θα τα πούμε ή δεν θα τα πούμε!

Μισόλογα και μισοδουλειές απαγορεύονται.

 

ΟΙ ΠΡΟΝΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΕΙ ΤΟΝ ΓΑΙΔΑΡΟ ΤΟΥΣ…


Είπε ο Δήμαρχος στην χθεσινή τραγωδία του στο Δημοτικό Συμβούλιο γιά την ΔΕΥΑΚ:

“οι Πρόννοι δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νερό” είπε ο Δήμαρχος πετώντας σωσίβιο στον συλλαβίζοντα Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ.

Ωραία γιά να ξέρουμε ποιόν θα αρχίσουμε στο φτύσιμο αν το Καλοκαίρι βρεθούμε σε πρόβλημα.

Μας διαβεβαίωσε ο Δήμαρχος:

“μην σας νοιάζει τα έχω όλα τακτοποιημένα”.

Θα σε έχουμε υπόψη μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.