ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΙΣΗ ΕΝΑ:«ΠΑΡΑΜΥΘΙ» ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ

Διάβασα την ανακοίνωση του Αλέκου του Παρίση.

Πουθενά δεν αναφέρει το όνομα του Ματιάτου, ούτε βέβαια του Βανδώρου.

Απευθύνεται στους «συναδέλφους» του και τους λέει:

«Όταν ήμουν Δήμαρχος την περνάγαμε κοτσάνι. Ζωή και κότα.

Και είχαμε και πολύ ήθος ,που ξεχείλιζε από τα μπατζάκια μας και χάσαμε τα ωραία μας για λίγες ψήφους και άσε να πάνε στο Διάβολο…».

Αλλά πουθενά δεν αναφέρει το όνομα του Ματιάτου.
Είναι μια επιστολή «ανώνυμη».
Ένα «παραμύθι» χωρίς όνομα.
Και χωρίς «δράκο».

Επί τη ευκαιρία ας διαβάσω το αγαπημένο μου παιδικό παραμύθι της Πηνελόπης Δέλτα.
Το «Παραμύθι χωρίς όνομα»

«Μια φορά και ένα καιρό Αλέκο μου, ζούσε ένας Βασιλιάς, ο Αστόχαστος στο Βασίλειο των «Μοιρολάτρων».

Οι υπήκοοι του Βασιλείου την βόλευαν με κλεψιές, μέσα στην διαφθορά και την αναξιοπρέπεια.

Ο Βασιλιάς Αστόχαστος ,Αλέκο μου, όλη μέρα καλοπέραση ,μεγαλεία και διασκεδάσεις.

Έτσι κατάντησε ρακένδυτος και όλοι οι Αυλικοί του ,αυτοί που τον κολάκευαν, σιγά-σιγά πήραν τον πλούτο του και κάνανε δικές τους δουλειές και τον αφήσανε ξεβράκωτο στην κυριολεξία.

Το μεγαλύτερο χτύπημα του Βασιλιά Αστόχαστου, Αλέκο μου, του το έδωσε ο Πρωθυπουργός του, που πάνω στο κατάντημα του Βασιλιά, πήρε το Δημόσιο Ταμείο και την κοπάνησε και από κει πάνε και οι άλλοι.

Και έζησε Αλέκο μου ο Βασιλιάς Αστόχαστος κακά και μαύρα και το έχασε το Βασίλειο και ο μόνος που πέρασε καλά ήταν ο Πρωθυπουργός του που πήρε το Ταμείο του Βασιλείου και έκανε τις δικές του δουλειές σαν άνθρωπος προνοητικός.

Αυτά Αλέκο μου έγραψε η Πηνελόπη Δέλτα πριν 110 χρόνια.

Αλλά πάντα σαν παραμύθι είναι το αγαπημένο μου.

Μην το συνδέσετε με,ονόματα, πρόσωπα και καταστάσεις γιατί όπως λέει η Πηνελόπη Δέλτα είναι ένα:

«Παραμύθι χωρίς όνομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.