Ήμουν απόλυτα διστακτικός και δύσπιστος για το «Γραφείο Αιτημάτων των Δημοτών» που λειτουργεί από τον Αύγουστο στο Δημαρχείο Αργοστολίου, επι της Οδού Παναγή Βαλλιάνου.
Πήγα
επιφυλακτικός:
Πριν
λίγες μέρες.
Μια
ευγενέστατη, εξυπηρετική, χαμογελαστή Κυρία που δεν σε έβλεπε σαν «πρόβλημα
της» αλλά έβλεπε το «πρόβλημα σου».
Ζήτησα
στοιχεία. Τα είδα σε προβολή στον απέναντι τοίχο:
1374
αιτήματα πολιτών - 60 σε διαδικασία επίλυσης - 6 που χρονίζουν και παρουσιάζουν
δυσκολίες επίλυσης και 1308 που έχουν επιλυθεί.
Τα
μικρά αλλά και μεγάλα προβλήματα της καθημερινής ζωής είναι για τον Δημότη
σημαντικά.
Η
καμένη λάμπα, τα κλαδιά, τα σκουπίδια ,μια λακκούβα, ένα δένδρο που κινδυνεύει
να πέσει…
Ο
Κάτοικος γίνεται Δημότης.
Αυτή
η δράση πρέπει να υποστηριχθεί από όλους και να ενισχυθεί.
Και
είναι ανάγκη κάθε Μήνα να δημοσιοποιούνται οι κατά Μήνα δραστηριότητες.
Θα
εμπεδωθεί έτσι η εμπιστοσύνη του Δημότη στον Δήμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.