Παρακολούθησα από μακριά τις
εκδηλώσεις για το υποβρύχιο Περσέας στον
Πόρο και την Σκάλα.
Ο κάθε ένας βλέπει
θετικά την προσπάθεια που έγινε για την
ανάδειξη του γεγονότος.
Εγώ προσωπικά την βλέπω
ιδιαίτερα θετικά αλλά…
Απουσίασε από την εκδήλωση η
Ελληνική Σημαία!
Ήταν παρούσα η Αγγλική!
Πρόκειται για παράληψη που
όπως πληροφορούμαι έγινε αντιληπτή και από τους διοργανωτές εκ των υστέρων.
Η παρουσία της Ελληνικής
Σημαίας είναι αυτονόητη όχι μόνο λόγω της παρουσίας αλλά και της απώλειας του Υποπλοιάρχου
Νικολάου Μέρλιν στο ίδιο ναυάγιο αλλά κυρίως και ιδίως λόγω της Επικής και
Πατριωτικής στάσης τόσων Κεφαλλονιτών, Ανδρών και Γυναικών που με κίνδυνο
απώλειας της ζωής τους προστάτευσαν και διέσωσαν τον Κέηπς στην «Οδύσσεια» της
ζωής του.
Λάθος
Ήδη ανακοινώθηκε όπως διαβάζω
επανάληψη της τιμητικής εκδήλωσης για το υποβρύχιο "Περσευς»" τον
Ιούλιο του 2027.
Είναι λάθος!
Το ενδιαφέρον του κοινού δεν
θα είναι μεγαλύτερο μετά από ένα χρόνο.
Θα είναι μια εκδήλωση με περιεχόμενο και αίσθηση «μνημόσυνου».
Χρειάζεται αντίθετα να
κεφαλαιοποιηθεί αυτό το μοναδικό γεγονός.
Η Ίδρυση του «Μουσείου
Υποβρύχιο Περσέυς»
Έχει εξαγγελθεί από τον
Δήμαρχο και την Δημοτική Αρχή ήδη από το 2019.
Δεν έγινε μέχρι σήμερα!
Αν ο Δήμος δεν υπαναχώρησε
από την απόφαση του για την δημιουργία ενός Εκθετηρίου στην πραγματικότητα, για
το Ιστορικό και μοναδικό γεγονός τότε ας προχωρήσει!
Ας προχωρήσουμε!
Τα Μαυράτα είχε ανακοινωθεί
ότι θα είναι ο Τόπος και ο Χώρος αυτού του Εκθετηρίου.
Το υλικό υπάρχει.
Ας προχωρήσουμε.
Ας είναι αυτό το πρώτο σημείο
Ιστορικής καταγραφής και Μνήμης .
Αν η εκδήλωση για το
υποβρύχιο ήταν το «Πρώτο Βήμα»
Ας προχωρήσουμε ένα Βήμα
μετά.
Ας τεθεί στο Δημοτικό
Συμβούλιο, ας παρθεί η απόφαση για την Ίδρυση του «Εκθετηρίου και Ιστορικού
Αρχείου για το Ναυάγιο του Υποβρυχίου Περσεύς»,ας συγκροτηθεί η ομάδα εργασίας
που θα τρέξει αυτό το ζήτημα,ας προστρέξουμε σε πηγές συνεργασίας και
χρηματοδότησης αυτής της πρωτοβουλίας στην Ελλάδα αλλά και στο Ηνωμένο
Βασίλειο.
Ας κάνουμε το επόμενο βήμα!.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.