Διαβάζω συνεχόμενες
ανακοινώσεις διαφόρων «Τουριστικών τύπων» σχετικά με τον Τουρισμό στην
Κεφαλονιά.
Ο καθείς και το «όραμα του».
Αυτά τα αυτάρεσκα που με
τρελαίνουν:
«Άμα ήμουν εγώ θα γινόμασταν
Μύκονος και Σαντορίνη μαζί» ο ένας.
«Ναι αλλά άμα ήμουν εγώ θα
είχαμε 8 κρουαζιερόπλοια την ημέρα και καμιά 20αριά να περιμένουν απέξω μπας
και μπούνε».
Μετράω:
3 Δήμοι-3 Τουριστικές
Επιτροπές.
1 Τουριστική Επιτροπή η
Περιφέρεια και
1 Το Επιμελητήριο και
Η Ένωση Ξενοδόχων και
Το Σωματείο των Ενοικιαζόμενων
δωματίων και
Οι του Θαλάσσιου Τουρισμού
και
Οι κοτεράδες και τα θαλάσσια
σπορ…
Υπάρχουν τόσοι πολλοί
«οραματιστές» στον Τουρισμό.
Μήπως ήρθε η ώρα να γίνει μια
σοβαρή συζήτηση σε επίπεδο Κεφαλονιάς για τον Τουρισμό;
Μια συνάντηση όλων των
απόψεων και όλων των ιδεών.
Να ξεκινήσουμε αλλά και να
μάθουμε να συζητάμε.
Αν ο κάθε ένας αγαπά μόνο τις
απόψεις του και τον εαυτό του τότε ας συνεχίσουν τα «παιδία να παίζουν».
Όπως ακριβώς παίζουν τα
παιδάκια στην άμμο με το κουβαδάκι τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.