ΒΛΑΞ

Τον  πρόεδρο του ΤΕΕ  κ. Τραυλό, πολλές φορές ως γάιδαρος, μου έρχεται να τον πατάω κάτω και με τα τέσσερα μου πόδια. Η αγανάκτηση μου σε βάρος του νομίζω ότι είναι δικαιολογημένη για οτι μου έχει κάνει και έχει κάνει, τόσα που το πατησίδι του γαιδάρου θα του είναι λίγο.

Μετά όμως μου περνάει, δεν μπορεί λέω, που θα πάει θα στρώσει... Έτσι αυτός γλύτωσε μέχρι σήμερα το γαϊδουρινό πάτημα και εγώ τις όμορφες οπλές μου.

Αποφάσισαν να τον πατήσουν όμως στο Δήμο. Έγραψαν, με αφορμή ανακοίνωση του ΤΕΕ για τα σχολικά κτήρια, ότι θα τον κάνουν δήμαρχο στους Βαρδιάνους, ότι θέλει να γίνει χαλίφης  κ.λ.π

Θα μπορούσα να πω «Σταύρο ήθελες τα και παθ’εστα» ή το άλλο γνωστό και επίκαιρο «όπως έστρωσες θα κοιμηθείς», γιατί τους ήξερες αλλά μέχρι χθες τους έδινες χερούλι.
Αλλά δεν το είπα...

Επειδή το δημοσίευμα του δήμου ήταν όπως πάντα ανώνυμο, απευθύνθηκα σε δημοτικό σύμβουλο της πλειοψηφίας και τον ρώτησα ποιος έγραψε αυτό το απαράδεκτο δημοσίευμα. Μου απάντησε αδίστακτα: «ο  βλάκας».

Δεν συνέχισε, γιατί φοβήθηκε μην τον δουν ότι μιλά μαζί μου και βρει κανένα μπελά. Έφυγε σφαίρα, προφανώς μετανιωμένος που μου μίλησε.

Τυχαία συνάντησα λίγο πιο κάτω ένα αντιδήμαρχο, όχι από τους πλέον παραγωγικούς, αλλά από τους πιο παχιούς. Του απεύθυνα το ίδιο ερώτημα, ποιος έγραψε το δημοσίευμα και μου απάντησε: «ο βλάξ».

Ετσι είμαι εντελώς βέβαιος και έχω επιβεβαιώσει ότι το ανώνυμο δημοσίευμα του δήμου το έγραψε «ο  βλαξ». Το μόνο κενό είναι ότι κατά τους πληροφοριοδότες μου αυτοί θεωρούν ότι ο βλάξ στον δήμο είναι ένας και μόνος, ενώ στην πραγματικότητα είναι περισσότεροι, πολύ περισσότεροι...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.