ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΠΑΝΤΗΣ: "ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΡΟΝΗΜΑΤΩΝ''


Προχθές o υποψήφιος Δήμαρχος κ. Νικόλαος Ανουσάκης δήλωσε σε ραδιόφωνο πως είμαι:
 
''γνωστός Συριζαίος''


Σήμερα ο υπαρχηγός του κ. Γεράσιμος Παπαναστασάτος με κάλεσε να δηλώσω:

"Τι ψήφισα το 2019", αποκαλύπτοντας οτι παλιά ήμουν ΠΑΣΟΚ, πέραν των άλλων εγκλημάτων που έχω διαπράξει.


Την εποχή των ταγμάτων ασφαλείας και του δοσιλογισμού, αυτά τα φαινόμενα και αυτά τα ερωτήματα ήταν συνήθη.

Κινδυνεύω να χαρακτηριστώ "δεδηλωμένος κομουνιστής" και τελικά να μου λερώσουν το πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων.


Λοιπόν για να μην σφίγγουνται και τους κρατάω σε αγωνία.

"Αποκηρύσσω μετα βδελυγμίας τον ξενοκίνητο κομουνιστοσυμμοριτισμό, το ΚΚΕ και όλες τις παραφυάδες του. Ομοίως αποκηρύσσω τον Αδωνοβοριδισμό για τους ίδιους ακριβώς λόγους. Κατόπιν τούτου το 2019 δεν πήγα να ψηφίσω στις εκλογές"


Μη δυνάμενος να επιλέξω, αποφεύγοντας να τεθώ στο κρίσιμο δίλημμα, το αληθές είναι ότι την πολύ αγαπημένη φίλη μου και επιτυχημένη Βουλευτή κ. Θεοπεφτάτου, δεν κατάφερα να την ψηφίσω ποτέ και για λίγο δεν μπόρεσε να βγει το 2019 παρά την φιλότιμη προσπάθεια των αμετακίνητων "Νεοδημοκρατών" που έχουν εθιστεί οι καημένοι να ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ την τελευταία πενταετία. Έτσι πήγε χαμένη και η προσπάθειά τους.


Το ερώτημα παραμένει:

"Πως κατάφερε και τους γλύτωσε ο Καππάτος το 2019;"

Αυτό στην πραγματικότητα τους τρώει τα σωθικά.


Παράκληση ο αγαπητός Γεράσιμος να ενημερώσει τις αρχές ώστε να τύχω ανάλογου πιστοποιητικού κοινωνικών φρονημάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.