ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ «Η ΓΕΝΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑ 2 ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ»

Ο Πρόεδρος,ο Νικόλας ο Βαλλιανάτος είναι ως γνωστόν ένας βαθυστόχαστος άνθρωπος, γεγονός που αναγνωρίζεται από όλους, ακόμα και από τον Μάκη τον Φόρτε.

Μου λέει 
«Η γενιά μου έχει πέσει θύμα 2 επιδημιών. Εγώ προσωπικά έχω κτυπηθεί ανεπανόρθωτα».

Εγώ είμαι γενικά βλαξ, δεν τα παίρνω όλα εύκολα με την πρώτη, και ρώτησα αφελώς

«Τι εννοείς Πρόεδρε;»

Να μου λέει.

«Το 1981 σκάει μύτη το AIDS.Ήταν μεγάλη συμφορά .Μας λένε τότε μην πηγαίνετε σε ελεύθερες σχέσεις, απαγορεύεται να έχετε σεξουαλικές σχέσεις ελεύθερα Τότε είχε βγει και το ΠΑΣΟΚ στην Κυβέρνηση και ήμουνα πολύ στα επάνω μου. Με περιόρισαν κατ οίκον. Με κατέστρεψαν που ήμουν περιζήτητος. Τώρα μας λένε μείνετε σπίτι, που και πάλι με βλέπουνε οι θαυμάστριες μου σαν μπιμπελό. Δεν έχω δυστυχώς ευχέρεια κινήσεων. Εγώ προσωπικά είμαι ένα από τα μεγαλύτερα θύματα αυτών των επιδημιών».

Θα έλεγε και άλλα ο Πρόεδρος. 
Τον άκουγα με ευλάβεια.
Σοφά λόγια.

Αλλά κτύπησε το τηλέφωνο και άκουσα καθαρά την γνωστή σε μένα φωνή.
«Νικόλα ,τσακίσου πήγαινε σπίτι, να μαγειρέψεις και να βάλεις να φάει το παιδί»

Έτσι διακόπηκε μια αναγκαία περί επιδημιών ανάλυση του «πληγέντος» από 2 επιδημίες .

Είναι μια προσέγγιση του προβλήματος που ο Νικόλας θα μπορούσε να έχει κάνει και εγώ θα μπορούσα να έχω ακούσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.