ΑΙ ΚΟΤΑΙ

Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε ανακοίνωση και ζητά να «παρέμβει ο Εισαγγελέας για τις καταγγελίες Τζωρτζάτου».

Από την άλλη μεριά πολλοί με βρίσκουν και με προτρέπουν να «πάω στον Εισαγγελέα» για το ίδιο ζήτημα αλλά και άλλα.

Μάλιστα κάποιοι από αυτούς που μου «βάζουν φιτιλιές» είναι και Δημοτικοί Σύμβουλοι η παράγοντες «του Δημόσιου βίου».

Κοιτάξτε.

Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η τοπική έκφραση μιας Κυβέρνησης. Έχετε Περιφερειάρχη και Αντιπεριφερειάρχη που οφείλουν να ελέγχουν, έχετε μια καλή Βουλευτή.

Οι άλλοι οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Αντιπολίτευσης, μετέχετε του Συμβουλίου, ήσαστε μέρος της Διοίκησης του Δήμου, υποχρεούστε να ελέγχετε και να επιδιώκετε την «αυτοκάθαρση».

Εγώ αν «πάω στον Εισαγγελέα» χωρίς να έχω ρόλο διοίκησης ή ελέγχου θα καταγραφώ και δίκαια σε ένα σύστημα ανώνυμων η επώνυμων καταδοτών.

Δεν είμαι όμως «χαφιές». Δεν μπορώ να κάνω σε αυτούς αυτό που αδίσταχτα αυτοί έκαναν σε εμένα. Δεν μπορώ να γίνω σαν αυτούς. Δεν «το έχω».

Εγώ θα γράφω ελεύθερα χωρίς να τους φοβάμαι.

Εσείς προχωράτε όπως οφείλετε και έχετε καθήκον. Για αυτό ο Κόσμος σας εξέλεξε.

Μην είστε Κότες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.