Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΒΗΝΕΙ


Βγάζουν λέει τις λαμαρίνες από το Κολυμβητήριο.

Αυτές τις άθλιες λαμαρίνες που γιά καιρό “προστάτευαν” το κολυμβητήριο.

Ήταν τα “μέτρα ασφαλείας”.Οι λαμαρίνες.

Αλλά η “λαμαρίνα όλα τα σβήνει”.

Η παλιά Αστυνομία στο Αργοστόλι γιά χρόνια “ντυμένη” με σκουριασμένες λαμαρίνες.

Η πρώτη εικόνα γιά τον επισκέπτη της Κεφαλονιάς.

Οικοδομές σε όλη την Πόλη και σε ολόκληρη την Κεφαλονιά .

Λαμαρίνες παντού.

Αντί γιά λαμαρίνες σκεφτείτε:

Ταμπλό σε μεταλλικά πλαίσιο με

-Τοπία της Κεφαλονιάς (Μύρτο-Δρογκαράτη,Μελισσάνη,παραλίες)

-Μνημεία της Κεφαλονιάς(κάστρα,Μοναστήρια,Εκκλησιές,Αρχαιολογικοί χώροι)

-Δράσεις της Κεφαλονιάς( πανηγύρια,τρύγος,κτηνοτροφία)

-Προϊόντα της Κεφαλονιάς με τις επιχειρήσεις παραγωγής. (κρασί,τυρί,λάδι,τυροκομεία,σφαγείο,λιοτριβιά)

-Επιχειρήσεις της Κεφαλονιάς( ξενοδοχεία,οργανωμένες παραλίες,εστιατόρια)

Ζωντανή προβολή,ζωντανή διαφήμιση.

Η Τουριστική Επιτροπή θα μπορούσε να είναι επικεφαλής μιά τέτοιας πρωτοβουλίας.

Σε συνεργασία με το Επιμελητήριο,τους Ξενοδόχους,τους Επιχειρηματίες.

Θα είναι μιά δράση χωρίς κόστος!.

Τα ταμπλό θα φτιαχτούν με δαπάνη του διαφημιζόμενου όπου συνιστούν διαφήμιση και με δαπάνη του Δήμου όπου αναφέρονται σε τοπία,δράσεις,μνημεία κ.λπ.

Θα μισθώνονται στην συνέχεια σε όποιον οικοδομεί και χρειάζεται μέσα προστασίας και ασφάλειας.

Το μίσθωμα δεν θα υπερβαίνει την δαπάνη που ο ιδιοκτήτης ακινήτου που οικοδομεί θα χρειάζετο γιά να αγοράσει και τοποθετήσει της άθλιες λαμαρίνες.

Το μίσθωμα θα ανατροφοδοτούσε την κατασκευή περισσότερων πλαίσιο.

Σαν παράδειγμα:Χτίζεται σήμερα στην Πλάκα,στην παραλία απέναντι από το παλαιό κολυμβητήριο ένα ξενοδοχείο. Ο επενδυτής υποχρεώθηκε να τοποθετήσει περιμετρικά του οικοπέδου του λαμαρίνες.

Σκεφτείτε να έχει την δυνατότητα να μισθώσει πλαίσιο με τοπία της Κεφαλονιάς,προϊόντα ακόμα και με επιχειρήσεις των γενικότερων συμφερόντων του (Costa-costa-τρενάκι-μακέτα του υπό κατασκευή ξενοδοχείου).


Θα το έπραττε,όπως θα έπραττε κάθε σοβαρός επενδυτής.

Όταν η οικοδομή τελειώσει τα πλαίσιο επανέρχονται στον εκμισθωτή-Δήμο και αναμισθώνονται σε νέον ενδιαφερόμενο.

Δηλαδή τα ίδια πλαίσιο θα μπορεί να βρεθούν στην Σάμη ή στο Ληξούρι και μαζί με αυτά θα “ταξιδεύει” και η προβολή.

Η διαφήμιση της Κεφαλονιάς.

Ας το επιχειρήσουμε γιατί:

“Η λαμαρίνα όλα τα σβήνει”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.