Ο ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ


Είμαι τελικά ένας αναποφάσιστος.

Βομβαρδίζομαι από υποψήφιους πανέτοιμους να με διασώσουν αλλά εγώ παραδόξως παραμένω αναποφάσιστος.

Θα πορευτώ μέχρι τις εκλογές αναποφάσιστος με την προσδοκία τελικά να αποφασίσω.

Έστω και την τελευταία στιγμή.

 

1- Μέσα στον προβληματισμό μου….

Βλέπω τον αειθαλή Αλέκο Παρίση φωτογραφία με τον Μαραβέγια και τον μετανάστη κ.Λυμπεράτο. Σφιχταγκαλιασμένοι.

“Με υποστηρίζει ο φίλος Παρίσης και ο άλλος φίλος Λυμπεράτος” σχολιάζει από κάτω ο κ.Μαραβέγιας,ο αποκαλούμενος από τους περιβάλλοντες και “Νάπος”.

Α ωραία λέω. Να το σκεφτώ.Αφού τον υποστηρίζει και ο Αλέκος τον “Νάπο” ας το δω.

 

2-Με πήρε ο Αλέκος και μου είπε….

“Ψηφίζουμε Φαραντούρη!” Μου το είπε παραδοσιακός φίλος εκ των υπολοίπων των παλαιών υποστηρικτών του Αλέκου.

“Δεν μπορεί,αφού χθες υποστήριζε τον Μαραβέγια ο Παρίσης” είπα έκπληκτος.

“Ναι αλλά σήμερα είναι μιά άλλη μέρα”. Μου είπε ο πληροφοριοδότης μου.

Και με μπέρδεψε ο Αλέκος εκεί που είχα αρχίσει να κατασταλάζω.

 

 

3-Καλά να είμαι “τεράστιος” ...

Αφού “τούμπαρε” ο Αλέκος και στην ζούλα λέει “Φαραντούρη” ας βάλω πλώρη γιά τον Νικόλα.

Με τα Γαλλικά του, το πιάνο του, χορεύει και παραδοσιακούς χορούς  καλύτερα από οτι ο Μπισμπίκης το ζεϊμπέκικο.

Μωρέ μιά χαρά είναι ο Νικόλας.

Και θα μου λέει και :

“τεράστιε!”

Αλλά από την άλλη μεριά αν με συνοδεύει μιά Κυρία και πάνω στο “ψηστήρι” της πει κανένα:

“Είσαι τεράστια!”

Πoια θα είναι τότε η θέση μου;

 

4-Έστω βγαίνει….

Λέω ο Νικόλας. Βγαίνει βρε παιδί μου. Τον ψηφίζει και ο Αλέκος, αγαντάρουν και οι παραδοσιακοί Νεοδημοκράτες Ληξουρίου που έχουν βαρεθεί να ψηφίζουν ΣΥΡΙΖΑ, λίγο από δω, λίγο από κει. Βγαίνει.

Ναι αλλά δεν θα βγει μόνος του.

Θα βγουν μαζί Σπίρτζηδες, Αντώναροι,Τσίπρες και άλλοι Τσίπρες, Κουρουμπληδες, Πολάκηδες.

Όλη αυτή η “κρέμα”.

Είναι και αυτό. Θα μου πέσει βαρύ. Για αυτό άσε να το ξαναδώ.

 

5-Στον πάγκο

...Θα μου πει κάποιος: εντάξει αλλά είναι και ο Σπύρος ο Γαλιατσάτος.

Το συζήτησα με δύο Δικηγόρους. Παλαιούς φίλους. Ο ένας φανατικός υποστηρικτής του Σπύρου σε σημείο να “παίζει μαχαιριές”.

Ο άλλος όμως μου είπε:”δεν τον πάνε στον ΣΥΡΙΖΑ τον Σπύρο. Δεν κάνει τίποτα. Είναι παίκτης πάγκου. Αναπληρωματικός”.Συμφώνησα περισσότερο με τον δεύτερο.

 

6-Κατακαμένοι

Λες ας ρίξω μιά ψήφο στην Γυναίκα.Είναι και αυτή η κ.Πολάτου στον ΣΥΡΙΖΑ.

Α μα πια εκειδά είμαι λέω.

“Θα αγωνιστώ γιά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στην Ελλάδα” διαβάζω να λέει.

Και μου σκόρπισε το όνειρο. Με κλόνισε.

Μωρέ λες να διώξει την Σακελαροπούλου και να στελιάσει κανένα Καμένο γιά Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Λες να γίνουμε “Δημοκρατία Καμένη”;

Και εντάξει ο Καμένος.

Αν λέω,αν ,θέλει Γυναίκα γιά Πρόεδρο και μας βάλει την ΣΥΡΙΖΑρα την Μεγαλοοικονόμου;

Τότε θα γίνουμε “Δημοκρατία Κατακαμένη”.

Εντελώς κατακαμένοι.

 

7-Σιγουράκι…

Α θα πάω στα σίγουρα λέω.

Ο Παναγής ο Καππάτος είναι σιγουράκι.

Την πήγε την βάρκα της Κεφαλονιάς καλά ο “κωπηλάτης”.

“Μα παραστάθηκε στα Δικαστήρια γιά τον Νόμο Κατσέλη γιά Funds”μου επεσήμανε κάποιος που ήθελε να με “προστατέψει”.

“Είναι κακό;” ρώτησα αφελώς “Τα funds τα έφερε ο Σημίτης και οι Τσιπροκαμένοι”είπα καλοπίστως.

“Δεν έχει σημασία. Εμείς το ψηφίσαμε αλλά αυτός έπρεπε να κρατήσει στάση ως νέος Robin Ηood

“Γιά το όνομα του Θεού” είπα προ της ανόητης εμμονής όταν ο συνομιλητής μου με κλόνισε:

“Κοίτα εδώ το φωνάζει η “τριανδρία”: ο Ανουσάκης, ο Χίος και ο Πολλάκης.Είναι δυνατόν εσύ να αντιλέγεις;”

Κλονίστηκα αφού πρόκειται γιά γνωστούς αγωνιστές ο καθένας στο μετερίζι του.

 

8-Έχυσαν την καρδάρα με το γάλα.

...αν το δεις σοβαρά αυτοί οι “Μητσοτακέρος” της Νέας Δημοκρατίας  την “έχυσαν την καρδάρα με το γάλα”στα Τέμπη.

Υπάρχει θυμός μέγας .Την έχυσαν την καρδάρα με το γάλα που είχαν μαζέψει μέσα από μιά πορεία  διακυβέρνησης .Προβληματίζει αν κάποιος μπορεί να τους ψηφίσει τώρα που χύθηκε το γάλα. Από την άλλη μεριά….


9- Χωρίς γάλα.

...βέβαια ο ΣΥΡΙΖΑ ΄εχει το δίκιο του.

Λένε οι “Τσιπρίστας”: “Α, οι Μητσοτακέρος χύσανε την καρδάρα με το γάλα εμείς ουδεμία ευθύνη έχουμε ως διαβεβαιώνουν ο Τόσκας και ο Σπίρτζης”.Είναι μιά άποψη,θέλεις να εχουν δίκιο, αλλά από την άλλη πλευρά και αυτοί την “καρδάρα” την πηγαίναν κλοτσοπατινάδα όταν ήταν στα “κόλπα” με την διαφορά ότι η κακομοίρα η “καρδάρα” δεν είχε τότε γάλα.

 

10-Το “ορθόδοξο”

Α, να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ.Ας το κάνω στην μνήμη του Ακη,στην μνήμη του Μένιου.

Αλλά από την άλλη μεριά, τότε ψήφιζα το ΠΑΣΟΚ το “ορθόδοξο”.Τώρα πρόκειται γιά ένα ΠΑΣΟΚ που έχει παρεκκλίνει της Ορθοδοξίας. Και τότε ήταν ο Αντρέας που ήταν “Θεός” ενώ ο Ανδρουλάκης δεν είναι ούτε καν “Άγιος”.


11.-Ο Βοεβόδας.

Υπάρχει μωρέ και ο Μπογδάνος. Μπορεί να την κάμω.Είναι βέβαια λίγο ρευστός έφυγε από την Νέα Δημοκρατία,πήγε στον Τζίμερο, κόλλησε και ο Φαήλος, έφυγε μετά από κει και πήγε στην Λατινοπούλου.

Είναι κινητικός αλλά είναι μιά χαρά παιδί.

Λέω :Θα την κάμω!

Και εκεί που αποφάσισα μου πετάει τα μυαλά στον αέρα:

Χώρισε με την Λατινοπούλου και “αρραβωνιάστηκε” με τον Εμφιετζόγλου!

Και από “Βοεβόδας” ο Μπογδάνος της “Μπογδανίας” πήγε στον Εμφιετζόγλου και άφησε εμένα και την Λατινοπούλου σαν τις καλαμιές στον κάμπο.

Δεν βαριέσαι.Πάμε γιά άλλα.

 

12.-Γιάνης και πάλι Γιάνης!

Με επηρέασε το ξυλίκι που ρίξανε στον Γιάνη τον Βαρουφάκη.

Μωρέ τον κάνανε άλογο στο ξύλο.

Α θα τον ψηφίσω λέω.

“Γιάνης και πάλι Γιάνης”.

Βέβαια δεν ξέρω αν θα με δεχτεί γιατί έμαθα πως χωρίς πιστοποιητικό Αριστεροσύνης δεν σε δέχεται.

Φοβάται πως τον πελέκισαν “Μπράβοι της Νύχτας”και λέει πως αυτοί που τον βαράγανε δεν είχαν “αριστεροσύνη”.

Δεν ξέρω αν θα με δεχτεί γιατί είναι αλήθεια πως τα χτυπήματα είναι βαριά.

Είναι ή από κλωτσιές γαϊδάρου ή από μπράβους της νύχτας.

Και έχω και τα δυο κουσούρια:Γιά το γάιδαρος δεν το συζητάμε αλλά και φέρνω λίγο με “νονό” της νύχτας.

Πως να τον ψηφίσω τον Γιάννη;.

 Μωρέ το ζητά ο οργανισμός του:

Ξύλο τρεις φορές την ημέρα. Πρωί-Μεσημέρι-βράδυ.

Σαν το σιρόπι,μπας και ο Γιάνης “γιάνει”.

Θα σε βαράνε και τα παιδιά του Δημοτικού σε λίγο Γιάνη μου με το μυαλό που χεις.

 

13.-Ο Στρατηγός Νικηφόρος! 

Μου λέει ένας: “ρε ο Μαραβέγιας έχει τον Στρατηγό Νικηφόρο”

Τρελάθηκα!

“Το πράγμα αλλάζει”,λέω,” μα ο Στρατηγός Νικηφόρος με τον Μαραβέγια”;

Και εγώ μαζί.

Πάντα θαύμαζα τους Στρατηγούς Νικηφόρους:

Τον Νικηφόρο Φωκά τον Αραβομάχο.

Τον Νικηφόρο Ξιφία

Τον Νικηφόρο Ουρανό

Τον Νικηφόρο Μελισσηνό,

Τον Νικηφόρο Βρυέννιο.

“Περί΄ ποίου  Στρατηγού Νικηφόρου πρόκειται;”ρώτησα εναγωνίως.

“Περί του Στρατηγού Νικηφόρου Κουλουμπή”

μου απάντησε αναιδώς.

Απογοητεύτηκα.

Δεν είχα καταλάβει.

“Ναι μου λέει θα είναι ιδιαίτερος του Μαραβέγια ο Νικηφόρος άμα βγει ο Νάπος”.

Προς το παρών: ο Μαραβέγιας είναι ιδιαίτερος  του Νικηφόρου.

 

14.-Συνωστισμός.

Να ψηφίσω σαν Νεο-Ελληνας αποφάσισα.

Θα ψηφίσω όποιον με “τακτοποιήσει”.

Πάω σε  φίλο του ΣΥΡΙΖΑ.

“Δεν με μπάζετε Πρόεδρο στο Νοσοκομείο άμα βγείτε;”

ρώτησα.

“Υπάρχει συνωστισμός. Έχουμε 3 ταμένους” μου είπε.

Καλά θα σκεφτώ κάτι άλλο. Αλλά μέχρι τότε θα “κρατήσω πισινή”.

 

15.- Μέχρι τους αγκώνες!

Μπερδεμένος είμαι άνθρωπος. Δεν ξέρω τι να αποφασίσω .Θα πάω γιά καλύτερα στον πολιτικό ογκόλιθο που παίζει την πολιτική στα δάκτυλα.

Ότι μου πει! Λέω.

Θα μου τα πει καθαρά να τα καταλάβω σκέφτηκα.

Και βρίσκω τον Ηγέτη τον Νικολα.

Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε.

Είχε φάει τα νύχια του μέχρι τους αγκώνες!

Περπάταγε έξαλλος στο Αργοστόλι κραυγάζοντας:

“Θα ψηφίσω Γαλιατσάτο και ο Παρίσης είναι ραμολιμέντο και ο Μιχαλάτος ο ολιγάρχης και ναι θα ψηφίσω Φαραντούρη και ο Κωνσταντάκης ο καρνάβαλος, ο Σαμούρης το νούμερο και ολοι με τον Κρητικό και ουστ ο Καππάτος και μετά θα ψηφίσω Μαραβέγια και είπα στον Χίο και ο Καππάτος θα δει και ο Τσιλιμιδός που δεν μιλάει και ο Λιάς ο Κουρκουμέλης και σιγά ο Κατσούρης και  τα funds και ο Πολλάκης και εγώ και ο Σωτηράκης που θέλει να γίνει Δήμαρχος και ο Παυλίτος που τον διώξανε και ξανά εγώ και ο Μινέτος και ο Γεράσιμος Σκλάβος και πάλι εγώ και η παράταξη όνειρο και μετά εγώ τον Καππάτο θα τον βράσω στο καυτό λάδι και οτι θέλετε αλλά οχι Καππάτο και εγώ μετά είμαι ηγέτης και ειδικό βάρος πολιτικό και ...”

Τον σταμάτησα διακριτικά: Δηλαδή ηγέτη που μπατάρουμε;.

“Ψηφίζουμε Ιγγλέση κύριε. Τι δεν καταλάβατε. Σας τα είπα ωραία και καθαρά.”

Τώρα μάλιστα.Τα κατάλαβα. Είπα.

“Και αν θέλουμε κάτι ποιο light; ρώτησα.

“Ε τότε έχουμε και Λουκανάρη” με αποστόμωσε ο γίγας.

Θα δω,το κρατάω σαν εναλλακτική. Στο βάθος του μυαλού μου.

 

16.-Του κυνηγού και του ψαρά το πιάτο…

Μαζευτήκαν στο Εργατικό Κέντρο οι κυνηγοί και οι ψαράδες.

Να κουβεντιάσουνε γιά τις ζώνες Natura 2000.Με λίγα λόγια ο “πόνος” είναι που θα τουφεκάμε και που θα “γκλαμπανίζουμε”.

Και συνάχτηκαν  και οι Πολιτικοί από κοντά να πείσουνε τους κυνηγο-ψαράδες πως είναι δίπλα τους.

“Εγώ ήμουν τουφεκιοφόρος” ο Μαραβέγιας που η μόνη σχέση του με το κυνήγι είναι όταν έφαγε έναν λαγό σάλτσα “τραμπούκο”.

“Εγώ ατενίζω την θάλασσα και δακρύζω” ο Γαλιστσάτος.

“Δεν σας κρύβω πως ως σύμβουλος του Τσίπρα βρίσκομαι πολύ κοντά στον Πολλάκη που είναι γνωστός ψαροντουφεκάς” ο Φαραντούρης.

Ο Μιχαλάτος και ο Τραυλός παίζανε το ίδιο “βιολί”:

“Θα το φέρουμε στο Συμβούλιο να τα πούμε ωραία-ωραία”.

Του Καππάτου είχε κουδουνίσει το κεφάλι. Προσπαθούσε να δώσει εξηγήσεις αντί να τους πει:

“Τι λέτε βρε αθεόφοβοι;Το 2018 βάλατε τις ζώνες απαγόρευσης στην Νατούρα 2000.Εσεις τα ψηφίσατε με Υπουργό τον Σταθάκη και τον Φάμελο και τώρα σκίζετε τα ρούχα σας”

Αλλά δεν τους το είπε εξακολουθώντας να πηγαίνει με τον “Σταυρό στο χέρι”.

Όχι .Παραμένω αναποφάσιστος.

 

17.-Πρωί-Μεσημέρι-Βράδυ!

Το φοβήθηκα. Το είχα προβλέψει.

Φωνάζουν στην Ασφάλεια τον Γιάνη τον Βαρουφάκη να αναγνωρίσει τους κρατούμενους και κατηγορούμενους γιά την κλοτσοπατινάδα στα Εξάρχεια.

Θες επειδή από τις κλωτσιές δεν έβλεπε καλά,θες από λόγους αρχής,θες από τρόμο μπροστά σε εκείνα τα κρατούμενα θεριά που τον βλέπανε σαν ψωμοτύρι λέει ο Γιάνης;

“Μπα δεν είναι αυτοί.Αυτοί είναι καλλιτέχνες και ψυχές ευαίσθητες,απορώ πως τους πιάσατε που κανονικά πρέπει να παραιτηθεί ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης που έπιασε αυτά τα κολεγιόπαιδα”.


 

Θα το ξαναδώ.

Παραμένω “Αναποφάσιστος” και επανέρχομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.