“ΝΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ”

Με τρόπο διακριτικό ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ σύντροφος Νίκος Ανδρουλάκης πρότεινε έναν τρίτο ως Πρωθυπουργό.

“Να τελειώσει ο κύκλος των Αλεξο-Κούληδων” είπε ο Νίκος μου.

“Θα πάρουμε 10% άν δώσει ο Θεός και μετά θα επιβάλουμε την τρίτη λύση” είπε ο λατρεμένος μου, χωρίς όμως να αποκαλύψει το όνομα του “τρίτου”, γιατί είναι ευαίσθητη ψυχή ο Πρόεδρος οχι σαν τον Μικρούτσικο που έκανε ρόμπα την Τρέμη, ο λιγούρης.


Ηδη διέρευσε όμως και συζητείται ευρύτερα!

Η χαρά του Λαού δεν μπορεί να κρυφτεί.

Είναι αλήθεια!

Είμαι η “Τρίτη Λύση”.

Σε εμένα αναφερόταν ο Νίκος.


Μετά τον Εθνάρχη Καραμανλή



Μετά τον Λαοπρόβλητο Ανδρέα Παπανδρέου

 



Μετά τον γουρλή Κωνσταντίνο Μητσοτάκη




Μετά τον Σημίτη που είχε μιά ελιά στην μύτη



 

Μετά τον Κωστάκη Καραμανλή -Μπαϊρακτάρη


Μετά τον ποδηλάτη  Γιωργάκη Παπανδρέου




Μετά τον Σαμαρά-σαμαρά



Μετά τον Αλέξη



Μετά τον Κούλη




Η Ελλάδα αποκτά έναν Πρωθυπουργό κανονικό Γαϊδούρι. 

Ένα Γομάρι. 


Ο Αναποφάσιστος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.