«ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΗΗ..»

Στην  ταινία  «άλλος  για  το  εκατομμύριο»  με  τον Γιώργο   Κάππη  και  τον Γιάννη  Γκιωνάκη,  ο Κάππης,  απατεωνίσκος  της  εποχής σαν «Αριστείδης»,  παραμυθιάζει  τον  μπουνταλά  Γκιωνάκη, τον  «Κοκό»  και  του  αρπάζει  100.000  δραχμές  και  μετά  γίνεται  καπνός.

Ο  «Κοκός»  για  τις  ανάγκες  της  ταινίας  αναζητά  τον «Αριστείδη»,  τον  τσακώνει  και  εκεί  γίνεται  η  «επιστροφή»  των  χρημάτων.

Επειδή  ο  άνθρωπος δεν  αλλάζει,  μετράει  ο  «Αριστείδης»
«ένα,  δύο,  τρία, τι  ώρα  είναι  βρε  Κοκέ  μου  που  έχω  ένα  ραντεβού;»

«δώδεκα»  απαντά  ο  βλαξ  Κοκός.

«Α  μπράβο»  του  λέει  ο  Αριστείδης  και  συνεχίζει 
«δεκατρία,  δεκατέσσερα,  πόσων  χρονών  είσαι  βρε  Κοκέ;»

«39» 

«Μεγάλωσες  μωρέ  Κοκέ  μου, 40, 41, 42,  πόσα  κιλά  είσαι  Κοκέ  μου;»

«80» 

«Πάχυνες  Κοκέ  μου, 81, 82, 83,  τι  κάνει  η  γιαγιά  σου;»

«Πέθανε,  98  χρόνων» 

«Θεός  σχωρέστην 99  και  ένα  100» 

Μου  την  θύμισε  την  ταινία  ο  αντιδήμαρχος  των «έργων που  δεν  θα  γίνουνε»  στην  συγκέντρωση  στο  Ληξούρι.

Είπε  ο  αγχωμένος  αντιδήμαρχος «Γίνονται  έργα  12  σημείων»
«Ένα…δύο…τέσσερα…επτά…δώδεκα» 
Αντί  για  12  ψέλλισε  5  ο  Αντιδήμαρχος

Λοιπόν  12-7=5-4+(2+2)=5  
«Αριστείδηηη…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.