ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΑΔΩΝΗ;


Κύριε Άδωνη πίστεψα μετά την «σφαλιάρα» του corona-ιού πως θα μας δώσετε ένα χεράκι να προχωρήσουμε και να πάμε μπροστά.

Άκουσα πως θα πάρουμε «επιστρεπτέα προκαταβολή», «δάνειο με περίοδο χάριτος και εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου», γενικά πείστηκα πως το Κράτος και η Κυβέρνηση θα δώσει μια αμποξά να προσλάβουμε ξανά τους εργαζόμενους μας, να πάρουν τα μεροκαματάκια τους,να ανάψουμε τα φώτα, να ανοίξουμε.

Πάω ο ψημένος ακούγοντας τον «Λόγο» σας και πειθόμενος.

«Ήρθα» είπα στον Τραπεζίτη χαρούμενος.

«Χρωστάτε σε  Τράπεζα; έχετε ενημερότητα; πόσους εργαζόμενους απασχολείτε; τι τζίρο έχετε;»

Ευκολάκια σκέφτομαι.

«Δεν έχω δάνειο, δεν χρωστάω πουθενά, απασχολώ εποχικά καμιά 20αριά εργαζόμενους, έχω τζίρο μεγάλο γιατί ανήκω στους δηλώνοντες».
«
Ωραία είστε η ιδανική περίπτωση» μου είπε ο Τραπεζίτης.

Μετά από λίγες μέρες μου έρχεται το νέο:

«Ξέρετε δεν δικαιούστε επιστρεπτέα προκαταβολή γιατί ναι μεν απασχολείτε καμιά 20αριά εργαζόμενους, αλλά δεν είχατε εργαζόμενους στις 30 Μαρτίου»

«Μα ανοίγουμε Μάιο» αναρωτήθηκα.

«Δεν έχει σημασία» μου απάντησε ο Banker.

Δεν πειράζει, σκέφτομαι, θα πάρουμε το επόμενο.

Και στο «επόμενο»
«έχετε αυξημένο τζίρο» μου ξεφουρνίζουνε.

Όσο για την σύνταξη μου άστα να πάνε. Πλήρωσα 500 χιλιάδες εισφορές, 35 χρόνια, μου δίνουν 900 ευρώ και ψάχνουμε να βρούμε τι έχει γίνει με την «επικουρική»

Κύριε Άδωνη, τι δεν κάνω καλά;

Δεν έχω Δάνεια σε Τράπεζα, δεν επιδοτήθηκα ποτέ και για τίποτα, δεν έβγαλα τα χρήματα μου ποτέ εκτός Ελλάδος, πληρώνω φόρους και εισφορές ανελέητα.

Η μισή Βουλή και η μισή Κυβέρνηση διαβάζω στο «πόθεν έσχες» σας, πήρανε και πήρατε και τα πόρτο-παράθυρα των Τραπεζών.

Σας δανειοδοτούνε ακόμα και για το «βήξιμο».
Εγώ;
Τι δεν κάνω καλά;
Ή μήπως είμαι απλά ηλίθιος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.