«ΕΛΑ κ. ΠΑΡΙΣΗ. ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ»

Δυο  ημέρες  μετά  τις  εκλογές  και  ακόμα  ο  Δήμαρχος  Κεφαλονιάς  δεν  έχει  συγχαρεί  την Βουλευτή  Κεφαλονιάς  και  Ιθάκης  κ.Αφροδίτη  Θεοπεφτάτου  για  την εκλογή  της.

Νομίζει  προφανώς  ο  άνθρωπος  ότι  ο  Δήμος  του  ανήκει  και  έτσι  προσβάλει  όλους  τους Κεφαλονίτες  και  τις  Κεφαλονίτισες  που  απαιτούν, εκ  μέρους  των, ο  Δήμαρχος  να  συγχαρεί την  Βουλευτή, γιατί  αυτό  απαιτεί  το  στοιχειώδες  πολιτικό  ήθος.

Λοιπόν, εμπρός  μην  ντρέπεσαι.


ΝΑ  ΒΟΗΘΗΣΩ

Επειδή  ο  κ. Παρίσης  δυσκολεύεται  στα  δελτία  τύπου, αλλά  και επειδή  είμαι  «ψυχάρα», να  βοηθήσω. Τι  θα  έλεγες  Αλέκο  μου  για  ένα  συγχαρητήριο  του  στυλ: 

«Κυρία Θεοπεφτάτου,

άργησα  να  σας  συγχαρώ  γιατί  αυτές  τις μέρες  περνάω  περίσταση. Είχα  ένα  ατύχημα  που  με  πήγε  πίσω. Την  Κυριακή  μου  δώσανε  μια  ροπαλιά  στο  κεφάλι  και  έχασα  τον  μπούσουλα  μου. Είδα  τον  ουρανό  σφοντύλι. Δυο  μέρες  έχω  βαλαντώσει  στο  κλάμα. Πρηστήκαν  τα  μάτια  μου. Μόλις  σήμερα  αρχίζω  να  συνέρχομαι, αλλά  φοβάμαι  ότι  δεν  θα  είμαι  ποτέ πια  όπως  ήμουνα. 

Με  τρεμάμενο  χέρι  σου  γράφω...

Συγχαρητήρια

Να  πάλι  μου  έρχεται  να  κλάψω. Είναι  κ.Βουλευτή  αυτό  που  σας  λέω  παραπάνω. Δεν  θα  είμαι  ποτέ  όπως  ήμουν  παλιά.

                                            Ειλικρινά  δικός  τους

                                                Αλέκος.»

Βλέπεις  βρε  πως  σε  βοηθάω. Αλλά  ποτέ  αχάριστε  δεν  το  έχεις  αναγνωρίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.