ΕΙΣΑΓΩΓΗ

«Βάλε χερούλι γάιδαρε»

Παλιός φίλος που σήμερα έχει προσανατολιστεί στον ΣΥΡΙΖΑ, με πλησίασε εμπιστευτικά και με παρακάλεσε να γράψω για τις εκλογές.

- «Βοήθα», μου είπε, «να πάρουμε την έδρα. Βάλε χερούλι. Τα πράγματα είναι δύσκολα. Υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η έδρα.»

Δεν έδωσα σημασία, αφ’ενός γιατί ο φίλος είναι παραδοσιακά υπερβολικός και αφετέρου διότι είμαι σίγουρος ότι ο Θόδωρος θα το πάρει το ζήτημα πάνω του και θα τα δώσει όλα. Και όπου δεν προλαβαίνει θα τον βοηθά και ο Παναγής ο Δρακουλόγκωνας.

Σε κάθε περιπτωση δεν έδωσα σημασία.


«Σπρώξε γάιδαρε»

Και ενώ έβγαλα το θέμα από το μυαλό μου, μου φορτώθηκε ένας παραδοσιακός Πασοκατζής από αυτούς που ζουν ακόμα στην εποχή του Αντρέα. Αυτού του έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη γιατί ανιχνεύει καλύτερα τις διαθέσεις των εκλογέων, ως παλαιά καραβάνα.

«Τα πράγματα δεν είναι απλά», μου είπε, «μπορεί να χάσει την έδρα ο ΣΥΡΙΖΑ, αυτοί είναι άσχετοι, σπρώξε λίγο, γιατί αν δεν κάνουμε κάτι εμείς, μην περιμένεις τίποτα από τους συριζαίους, αυτοι κοιμούνται κανονικά». 

Τι να «σπρώξω» ρε άνθρωπε, του είπα. Και στο κάτω–κάτω γιατί να σπρώξω αυτούς που είτε τους σπρώξεις, είτε δεν τους σπρώξεις, δεν πάνε ουτε μπρός ουτε πίσω;


«Κάνε κάτι γάιδαρε»

Είχα πάρει απόφαση λοιπόν ούτε να βάλω χέρι ούτε να σπρώξω, έως ότου μου έγινε ταγάρι ο νεοδημοκρατικότερος νεοδημοκράτης του νησιού. «Κάνε κάτι», με παρακάλεσε, «μας έκαναν στην άκρη. Μας κουβαλήσανε πειθωτούς. Μας τελειώνουν σαν κόμμα».

Τι να απαντήσεις σε έναν πικραμένο άνθρωπο,που μετά από 30 χρόνια τον πετάνε στην άκρη; Εναν άνθρωπο που βλέπει να του σβήνουν την ιστορία, την προσωπική του ιστορία.

Μετά από αυτό του είπα «άσε να το σκεφτώ και θα δω». Δεν ήθελα να του το αποκλείσω από την αρχή. 




Στην πραγματικότητα από την αρχή έχω πάρει τις αποφάσεις μου. Ούτε θα κάνω κάτι, ουτε θα σπρώξω, ούτε θα βάλω χέρι. Τώρα είναι η δική σας σειρά.

Εμείς οι γάιδαροι θα ασχοληθούμε τώρα με την παιδική λογοτεχνία και τα παιδικά παραμύθια.

Αυτά σαν εισαγωγή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.