Η ΣΚΑΛΑ

Οταν  ο  Μιλτιάδης  Εβερτ,  αποφάσισε  την  πεζοδρόμηση  της  οδού  Βουκουρεστίου, ξεσηκώθηκε ο "εμπορικός  κόσμος"  της  Πρωτεύουσας. Σήμερα  η  Βουκουρεστίου  είναι  ο  πιο ακριβός  δρόμος  της  Αθήνας.

Οταν  ο  Αλέκος  Καλαφάτης  αποφάσισε  την  πεζοδρόμηση  του  Λιθοστρώτου, έκλεισαν  τα μαγαζιά  στο  Αργοστόλι. Σήμερα  το  Λιθόστρωτο  είναι  το "κέντρο"  της  οικονομικής  και τουριστικής  ζωής  της  πόλης.

Οταν ο  Μάκης  Μεταξάς  προχώρησε  στην  κατασκευή  των  πεζοδρομίων  στην  Λάσση,  οι ιδιοκτήτες  που  "έχαναν  γη"  βγήκαν  στον  δρόμο  με  μαύρες  σημαίες.  Σήμερα  η  Λάσση   πήρε "παράταση  ζωής"  λόγω  αυτών  των  πεζοδρομίων.

Tώρα  πεζοδρομήθηκε  ο  κεντρικός  δρόμος  της  Σκάλας. Οι κάτοικοι  δυσκολεύονται  να "αφομοιώσουν"  αυτήν  την  εξέλιξη. Ωφείλω  να  υπερασπίσω  αυτήν  την  νέα πραγματικότητα, ιδίως  και  στον  βαθμό  που  η  πεζοδρόμηση  της  Σκάλας  ήταν  μιά  απόφαση και  ιδέα  που διατυπώθηκε  και  λήφθηκε   και  με  την  δική  μου  συμμετοχή.

Η  πεζοδρόμηση  πιστεύω  απόλυτα  οτι  θα  δικαιωθεί  στον  χρόνο,  η  όψη  και  η  λειτουργία  της Σκάλας  θα  αλλάξει,  η  ποιότητα  των  υπηρεσιών  και  η  ζωή  θα  αναβαθμιστεί. Χωρίς  άλλο πιστεύω  στην  "έξοδο"  των  οχημάτων  από  τον   οικισμό  και  στην  δημιουργία  μιάς "κλειστής πόλης".

Είμαι  βέβαιος  οτι  στο  μέλλον  το  αίτημα  θα  είναι "πεζόδρομοι  παντού". Η  Σκάλα  μπορεί  να  είναι  το  μοντέλο   οικισμού   στην  Κεφαλονιά  αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.