Οταν ο Μιλτιάδης Εβερτ, αποφάσισε την πεζοδρόμηση της οδού Βουκουρεστίου, ξεσηκώθηκε ο "εμπορικός κόσμος" της Πρωτεύουσας. Σήμερα η Βουκουρεστίου είναι ο πιο ακριβός δρόμος της Αθήνας.
Οταν ο Αλέκος Καλαφάτης αποφάσισε την πεζοδρόμηση του Λιθοστρώτου, έκλεισαν τα μαγαζιά στο Αργοστόλι. Σήμερα το Λιθόστρωτο είναι το "κέντρο" της οικονομικής και τουριστικής ζωής της πόλης.
Οταν ο Μάκης Μεταξάς προχώρησε στην κατασκευή των πεζοδρομίων στην Λάσση, οι ιδιοκτήτες που "έχαναν γη" βγήκαν στον δρόμο με μαύρες σημαίες. Σήμερα η Λάσση πήρε "παράταση ζωής" λόγω αυτών των πεζοδρομίων.
Tώρα πεζοδρομήθηκε ο κεντρικός δρόμος της Σκάλας. Οι κάτοικοι δυσκολεύονται να "αφομοιώσουν" αυτήν την εξέλιξη. Ωφείλω να υπερασπίσω αυτήν την νέα πραγματικότητα, ιδίως και στον βαθμό που η πεζοδρόμηση της Σκάλας ήταν μιά απόφαση και ιδέα που διατυπώθηκε και λήφθηκε και με την δική μου συμμετοχή.
Η πεζοδρόμηση πιστεύω απόλυτα οτι θα δικαιωθεί στον χρόνο, η όψη και η λειτουργία της Σκάλας θα αλλάξει, η ποιότητα των υπηρεσιών και η ζωή θα αναβαθμιστεί. Χωρίς άλλο πιστεύω στην "έξοδο" των οχημάτων από τον οικισμό και στην δημιουργία μιάς "κλειστής πόλης".
Είμαι βέβαιος οτι στο μέλλον το αίτημα θα είναι "πεζόδρομοι παντού". Η Σκάλα μπορεί να είναι το μοντέλο οικισμού στην Κεφαλονιά αύριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.