ΞΕΚΟΥΤΙΑΝΕΣ ΜΩΡΕ ΑΛΕΚΟ;

Και ενώ εγώ «ο Γάιδαρος» προσπαθώ να αντιμετωπίζω τον ψημένο τον Αλέκο Παρίση με ευγένεια και γλυκύτητα βγαίνει αυτός και γράφει αδίστακτα
«ελέγχει τον «Κεφαλονίτη Όνο» ο Μιχαλάτος».

Το διάβασα και ανατρίχιασα.

«Πάει ξεκούτιανε ο Αλέκος» είπα σε ένα φίλο μου.

Αλήθεια πώς να με «εξαγοράσει» εμένα ο Μιχαλάτος Μπάρμπα-Αλέκο;

Δεν έχει να μου δώσει τίποτα που μου λείπει, αλλά και δεν έχει να μου δώσει τίποτα που θέλω.


ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟΥ

Από την άλλη μεριά δεν ήμαστε όλοι του «χιλιάρικου».

Εσύ Αλέκο μου θέλεις κάτι «Τύπους» αλλά και «Τύπο» σαν και αυτούς που έχεις δίπλα σου να σου βαράνε παλαμάκια.

Αυτούς τους «ειδικούς συμβούλους», «ειδικούς συνεργάτες», «ειδικούς ειδικούς» που τους δίνεις το χιλιαρικάκι τους για να ξύνονται και να σε κολακεύουν.

Μετά τις εκλογές όλοι αυτοί θα αναχωρήσουν για «άλλες Πολιτείες».
Μόνος σου θα μείνεις.

Και τότε με εμένα θα μπορείς να πιείς ένα κρασί.
Τότε θα αναγνωρίσεις και θα ντρέπεσαι όσα και για όσα έχεις πει και έχεις κάνει σε βάρος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.