Ο «ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ» ΔΗΜΑΡΑΤΟΣ

(ένα αφήγημα Ιστορίας προς τον Θεόφιλο...)


Τώρα που τα πράγματα αλλάζουνε στον Δήμο και οι προηγούμενοι πάνε καλιά τους, όπως συμβαίνει και θα συμβαίνει πάντοτε με τους προηγούμενους, μείνανε στον «αέρα» οι «ειδικοί συνεργάτες, σύμβουλοι, ειδικοί σύμβουλοι, πολύ ειδικοί σύμβουλοι» που είχαν μαζευτεί στο Δημαρχείο και «σιτίζοντο του Δημοτικού Ταμείου».


ΤΟ «ΠΑΝΗΓΥΡΙ»

Και αρχίζει το πανηγύρι.

«Εγώ Θεόφιλε μου είμαι μαζί σου, μην κοιτάς που έκανα πως είμαι με τους άλλους, εγώ μαζί σου σπιτάτα, οικογενειακά, απλά δεν θέλαμε να φανούμε και αυτά έλεγε αυτός για σένα, και πρόσεχε τον άλλο γιατί άκουσα μια μέρα πως είπε στον δείνα και εσύ είσαι τζάμι και αυτοί για την φυλακή και αν σου πω τι ξέρω θα σου φύγει το κεφάλι και έχω ράμματα για την γούνα τους και άσε και θα τα πούμε κλπ».

Αίτημα του και της «Συμβούλου» να μείνει «Σύμβουλος», δηλαδή να συνεχίσει να «συμβουλεύει», όπως συμβούλευε τον Αλέκο και τον πρόκοψε, τον Θεόφιλο να τον προκόψει και αυτόν και μετά να «συμβουλεύει» τον επόμενο αφού για τον «Σύμβουλο» το σημαντικό δεν είναι ποιος θα είναι Δήμαρχος αλλά αν θα είναι και θα παραμένει «σύμβουλος».


Ο ΛΟΥΦΕΣ ΚΑΙ Η ΛΟΥΦΑ

Οι «σύμβουλοι» γενικά έχουν την δική τους ιδεολογία.
Εμφορούνται από το γνωστό Εθνικό δίπτυχο της Λούφας και του Λουφέ.
Δηλαδή επεξηγηματικά ενδιαφέρονται για το αραλίκι τους στα πιο σκιερά μέρη του Δήμου με παράλληλη καταβολή του κατά μήνα χαρτζιλικιού, του κατά την τουρκική «λουφέ».

Πρόκειται για «λουφαντζήδες και λουφετζήδες» πλην μικρών εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.


ΑΥΤΗ Η ΓΛΙΔΑ Ο ΔΗΜΑΡΑΤΟΣ

Στην Ιστορία έχει μείνει ως «σύμβουλος» αυτή η γλίδα ο Δημάρατος.
Ο Δημάρατος ήταν Βασιλιάς στην Σπάρτη. Συμβασίλευε μαζί με τον Κλεομένη και την πέρναγε ταράτσα.

Είδε ο μπαγάσας την άνοδο των Περσών και σου λέει
«μωρέ τι Βασιλιάς και μπούρδες, δεν πάω να γίνω σύμβουλος του Ξέρξη να κονομήσω και να έχω σίγουρο το κεφαλάκι μου τώρα που οι Πέρσες είναι στα ντουζένια τους».

Και πήγε.
Και τον «συμβούλεψε» σαν Σύμβουλος μάλιστα ασφαλείας τον Ξέρξη ο Δημάρατος αλλά τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε.

Δεν σώθηκε ο Ξέρξης και οι Πέρσες από την ήττα του Μαραθώνα και την ναυμαχία της Σαλαμίνας παρά τον «σύμβουλο» Δημάρατο.

Γιατί Θεόφιλε τις Νίκες δεν τις επιτυγχάνουν ποτέ αυτοί που έχουν μάθει να δίνουν «Γη και Ύδωρ».

Δεν τις επιτυγχάνουν οι «σύμβουλοι».
Νικάνε αυτοί που πάντα και σταθερά κρατούν «Ασπίδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.