ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ «LIKE» Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της τέως «ΙΣΧΥΡΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ» κ.κ Ανουσάκης και Κωνσταντάκης  φωτογραφίζονται «αγκαλίτσα» σε παραλιακό «πεζοδρόμιο-μαγαζί» κάτω από ένα στέγαστρο.

Φωτογράφος  ο κ. Νίκος Παπαδάτος, Δημοτικός Σύμβουλος, τουρλού-τουρλού.

Σπεύδει ο Θεόφιλος και κάνει «like» στους φωτογραφιζόμενους και στον φωτογράφο.

Θα μου πείτε: «και τι με αυτό;».

Να θέσω το ερώτημα:

«Τι λέτε,θα απελευθερώσει ο Θεόφιλος σαν Δήμαρχος ή σαν Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου το  πεζοδρόμιο της φωτογράφησης; Θα ξηλώσει τις λότζες; Θα απελευθερώσει τις ράμπες ΑΜΕΑ; Ή θα αρχίσουν να ανταλλάσουν «like»;.


ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ «LIKE» Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ;

Τίθεται όμως το ερώτημα:
«Γιατί τους κάνει like o Θεόφιλος»;

Υπάρχουν απαντήσεις.

Θα μπορούσε κανείς να πει:

Γιατί συγκινείται όπως τους βλέπει αγκαλίτσα, αγαπημένους.

Γιατί θαυμάζει τον Παπαδάτο ως φωτογράφο.

Γιατί θέλει να τους πει: «ελάτε καμάρια μου στον Θείο».

Γιατί τους έχει «τελειώσει».

...Και  μάλλον αυτή είναι η πιο πειστική απάντηση στο ερώτημα.


ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ «LIKE» ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ;

Από την άλλη μεριά και οι «αγκαλιαζόμενοι» όλο και πιο συχνά του κάνουν «like» του Θεόφιλου. 

Αιωρείται το ερώτημα: «γιατί του κάνουν like του Θεόφιλου;»

Μα…

Γιατί «σχόλασε» το μαγαζί του Παρίση.

Γιατί έχει «μάθει η γριά στα σύκα» .

Γιατί καμιά δουλειά δεν είν ντροπή.

Γιατί που να περιμένεις 4 χρόνια μακριά από το Δημοτικό «καζάνι».

Γιατί κατά βάση πάντα ήταν με τον Θεόφιλο, τον οποίο θαύμαζαν και τιμούσαν.


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ «LIKE» ΣΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ

Να αλλιώς μου τα λεγε.

Μου λεγε:

«Θα καθαρίσω την κόπρο του Αυγείου. Θα περπατήσω από το πεζοδρόμιο. Θα πεζοδρομήσω την Πόλη. Θα κάνω μια πόλη φιλική στον Πολίτη. Θα πάω στα Τρίκαλα. Θα κάνω όσα δεν γίνανε…».

Και τώρα με τους «αγκαλίτσες».

Αλλιώς μου τα λεγε.


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ «LIKE» Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Από την άλλη μεριά και ο Θεόφιλος δεν μου κάνει «like».

Προφανώς μόλις με διαβάσει λέει:
«ρε που έμπλεξα».

Τι να κάνω.
Είναι να μην μου πεις.

Άμα με γελάσεις γίνομαι θερίο και εσύ είναι καλύτερα να φας ένα μαγκάλι κάρβουνα.

Μαζί με το μαγκάλι.


ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ «LIKE»

Ακόμα και αν σας αρέσει το δημοσίευμα, μην κάνετε «like».

Το παρακολουθούνε οι «ψευτοεξουσιαστές» και μετά αρχίζει το λιμάρισμα.

«Ο τάδε έκανε like και ο Γιώργος και ο Νίκος και ο Βαγγέλης και αυτός ήταν δικός μας αλλά η εξαδέλφη του…».

Άστε το. 

Κάντε like στο επόμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.