ΕΓΩ ΔΕΝ ΖΩ ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΣ

 


Με πήραν τηλέφωνο από τον Πόρο για το ζήτημα του Λιμενικού Ταμείου.

Κάποιοι από αυτούς που θα έπρεπε να βρίσκονται μπροστά στις διεκδικήσεις και στα δίκαια της περιοχής.


«Γράφετα μπας και γίνει τίποτα» κάποιοι.

«Μην γράφεις μωρε μπας και γίνει τίποτα» κάποιοι άλλοι.

«Εσείς γιατί δεν παίρνετε θέση; Γιατί δεν μιλάτε;» τους ρώτησα.

«Είναι δύσκολη η θέση μας» μου απάντησαν.


Δεν πρόκειται για ζήτημα προσωπικό.

«Φίλος μεν ο Θεόφιλος αλλά φιλτάτη η Πατρίς».


Θα γράφω ότι και όταν θέλω.

Εγώ από τον Θεόφιλο δεν ζητάω τίποτα και δεν  έτσι δεν μπορεί να μου δώσει τίποτα.

Αλλοίμονο  για αυτούς που σιωπούν, που κρύβονται πίσω από το δάκτυλο τους, που δεν τολμούν να διεκδικήσουν όσα ανήκουν στον Τόπο τους.

Στην ζωή μου έβαλα κανόνες, αρχές και αξίες.

Εγώ δεν ζω γονατιστός.

Θα μείνω όρθιος ακόμα και αν μείνω μόνος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.