Ο ΒΛΟΓΙΟΚΟΜΜΕΝΟΣ



Ο  «φτυστερούλης» είχε νέα παράκρουση.

Έγραψε:

«ο βλογιοκομμένος …».


Αναφέρεται σε εμένα, αυτός ανώνυμα, για εμένα επώνυμα.

Αναφέρεται στην δερματική ιδιαιτερότητα που έχω από τότε που ήμουνα μαθητής του Δημοτικού και θα έχω πάντα.


Επειδή βρισκόμαστε στην εποχή και στην ανάγκη των εμβολίων το γράφω:

Η «ευλογιά» ήταν μια αρχαία «πληγή».

Την νίκησε η ανθρωπότητα μόλις το 1980 με τον εμβολιασμό.

Πρώτα χάθηκαν εκατομμύρια ανθρώπων.

Απομεινάρι το «σημάδεμα» του δέρματος, κύρια του προσώπου.


Όχι τα «ανεπαίσθητα» σημαδάκια που έχω δεν οφείλονται στην ευλογιά.

Είναι αναμνηστικό ενός μεγαλύτερου προβλήματος υγείας που είχα, μιας νικηφόρας  μάχης που έδωσα για να ζήσω, για την οποία είμαι περήφανος.


Εμβόλιο είναι η λύση.

Το αρνούνται όσοι δεν ξέρουν ή δεν το έζησαν.

Και τώρα είναι η ώρα των εμβολίων

Από την άλλη μεριά αυτά τα «σημαδάκια» με κατέστησαν ιδιαίτερα «δημοφιλή» εκεί που έπρεπε.

 

Υπενθυμίζω πως δεν είμαι και ο μόνος «βλογιοκομμένος»

Καταγράφω: Τζωρτζ Ουάσιγκτον, Αβραάμ Λίνκολν, Ιωσήφ Στάλιν, Εγώ


Και ιδίως Εγώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.