ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΩΝ ΑΧΥΡΟ

Μα καλά είναι δυνατόν δύο Δήμαρχοι, ο Ληξουρίου και ο Αργοστολίου να μην μπορουν να μοιράσουν 12 εργαζόμενους;

Λέει ο Νόμος: 9 ο Αργοστολίου - 3 ο Ληξουρίου.

Απλά πράγματα.


Κοιτάξτε πως γίνεται:


Σηκώνει το τηλέφωνο ο Αργοστολίου και τηλεφωνεί στον Ληξουρίου:

“Γιώργο μου πως την περνάς; Τρώς μωρέ γίγαντα κανένα κοψίδι ή τραβάς περίσταση με καμιά δίαιτα;”

“Μπα Θεόφιλε μου, μασουλάω ακατάπαυστα. Την γουρουνοπούλα την καθαρίζω σε ένα τέταρτο. Εχω κάνει νέο ρεκόρ Ληξουρίου, την πελεκάω αμάσητη”

“Μπράβο Γιώργο μου. Σε ακολουθώ παραπόδας και θαυμάζω την όρεξη σου”

“Επί τη ευκαιρία Θεόφιλε μου, μου βγαίνει λίγο στεγνό το κοκορέτσι. Κάτι δεν πάει καλά.”

“Γιώργο μου βάλε πιο πολλά γλυκάδια και χώσε καμιά σπλήνα και πλεμόνι. Αργό ψήσιμο μετά να κάνει από έξω κρούστα και θα είναι ταμάμ. Τέλος πάντων Γιώργο μου, έχεις καμιά ιδέα γιά αυτούς της ΚΕΔΗΚΕ πως να τους μοιράσουμε;”


“Θεόφιλε μου στείλε μου έναν ψήστη μαζί με την συνταγή γιά το κοκορέτσι και αν έχει γνώσεις στο σπληνάντερο ακόμα καλύτερα. Έτσι και αλλιώς από πολιτισμό είμαστε γιά τα θερία. Στείλε μου οτι περισσεύει βρε αδελφέ αλλά μην ξεχάσεις να μου στείλεις και έναν Τσελεμεντέ”.

Αλλά τι περιμένεις από δυό Δημάρχους που δεν μπορούν να σηκώσουν το τηλέφωνο και να μοιράσουν “δυο Γαιδάρων άχυρο”.

 


ΠΟΝΑΕΙ ΧΕΡΙ - ΚΟΒΕΙ ΚΕΦΑΛΙ


Εντάξει ο Θεόφιλος:

“τον πήρε ο ύπνος και έγειρε στου καραβιού την πλώρη”.

Δεν πήρε χαμπάρι τι γίνεται με την ΚΕΔΗΚΕ και τους εργαζόμενους.

Δεν είπε:

“θέλω αυτούς τους 9!”

Αποκοιμήθηκε όρθιος.


Ο Κατσιβέλης βλέποντας οτι ο Θεόφιλος βρίσκεται σε “σιέστα”, πήρε τον Περιφερειάρχη και του είπε:

“στείλε μου αυτούς τους τρεις αλλά μην κάνεις θόρυβο και ξυπνήσει ο Αργοστολίου που κοιμάται τόσο ήρεμα σαν μωρό παιδί στην κούνια, ο χρυσός μου”

Έτσι έγινε και μετά ο Θεόφιλος έκλεισε το Θέατρο!

Τιμώρησε τους Δημότες του ακολουθώντας το γνωστό και βλακώδες:

“πονάει χέρι-κόβει κεφάλι”.

Νόμισε οτι τιμωρεί τον Περιφερειάρχη ενώ στην πραγματικότητα τιμώρησε τους πολίτες που τον εξέλεξαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.