“ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;”


Ο μέχρι χθές Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας Αυγενάκης έκανε επεισόδιο στο Αεροδρόμιο στην Αθήνα.

Έπινε τον εσπρέσο του και έγραψε στα παλιά του Louis Vuitton τις αναγγελίες γιά την πτήση προς Κρήτη:

“παρακαλείται ο κύριος Αυγενάκης,τελευταίος επιβάτης γιά Ηράκλειο επειγόντως στην πύλη...”.

Αφού ήπιε τον καφέ του  πήγε σε μιά πύλη που έφευγε γιά Βαρκελώνη και εκεί του γυρίσανε τα μάτια:

“τι πάει να πει έφυγε το Αεροπλάνο γιά Ηράκλειο; Τσακίσου να γυρίσει πίσω. Ρε ξέρεις ποιός είμαι εγώ;”

Και όρμησε στον υπάλληλο ο “ξέρεις ποιός είμαι εγώ”.

Κατά όπως έχει μάθει.

 

Ομως Αυγενάκη:

“ξέρεις ποιός είμαι εγώ;”

Λοιπόν:

- Είμαι ο ηλίθιος Ελληνας που σε βγάζει Βουλευτή και σε κάνει Υπουργό.

- Είμαι αυτός που πληρώνει φόρους κάθε λογής γιά να βαράς το μηνιάτικο σου.

- Είμαι αυτός που περιμένει στην ουρά γιά μήνες γιά μιά ιατρική εξέταση,γιά ένα χειρουργείο.

- Είμαι ο ανόητος που κάνω αγώνα να κρατηθώ σε αυτήν την Χωρα,που επένδυσα εδώ,που παλεύω με την γραφειοκρατία,με το “Κράτος σας”.

- Είμαι το θύμα σας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.