ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ: ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

 

Αυτό που συμβαίνει στο Αργοστόλι με τα τρενάκια είναι η απόλυτη δυσφήμιση της Κεφαλονιάς.


ΤΙ ΒΛΕΠΕΙ

 

Ο επισκέπτης από τα αξιοθέατα της Πόλης;

- Διασχίζει την Χαροκόπου όπου βλέπει το κυκλοφοριακό χάος και ζει μοναδικές στιγμές παράνοιας.

- Συνεχίζει στην Λεωφόρο Βεργωτή όπου ζει τα διπλά και τριπλά παρκαρίσματα.

- Και επιστρέφει από την παραλιακή όπου ζει την φρίκη του μποτιλιαρίσματος προ των τοπικών μανάβικων, φούρνων και μπακάλικων.

Για αυτό το «υπερθέαμα» πληρώνουν τίμημα και δικαίως δημοσιεύουν τις χείριστες των κριτικών προς προστασία μελλοντικών «θυμάτων».

 

ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΕΙ


Ο ίδιος επισκέπτης;

- Τις Καταβόθρες: ένα μοναδικό Παγκόσμια Γεωλογικό φαινόμενο.

- Το Φανάρι, με θέα στο Ληξούρι.

- Το σημείο της σφαγής των Ιταλών, την «κόκκινη» Βίλα.

- Ίσως το Μνημείο των Ιταλών.

- Το μνημείο των Ριζοσπαστών.

- Την εμβληματική για το Αργοστόλι Οδό Ριζοσπαστών.

- Το Μέγαρο Κοσμετάτου, την Φιλαρμονική, την Πλατεία Βαλλιάνου, το Δημαρχείο

- Την εμβληματική οδό Π.Βαλλιάνου, το Διοικητήριο, το Μουσείο Κοσμετάτου, το Μέγαρο «Γεράσιμος Σκλάβος», το Μουσείο, το Δικαστικό Μέγαρο, το Θέατρο.

- Ίσως το Λιθόστρατο, την Πλατεία Καμπάνας, το Χαροκόπειο πρατήριο.


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ

Η διαδρομή για το τραίνο πρέπει να αλλάξει.

Μια σκέψη που μπορεί να είναι χρήσιμη:

Από την Προβλήτα προς Καταβόθρες και Φανάρι, προς τον Γύρο της Λάσσης. Από εκεί εναλλακτικά ανάλογα με τις δυνατότητες ανάβασης του τρένου ή αναστροφή στο Ξενοδοχείο «Λιμανάκι» ή άνοδο στο Μνημείο Ιταλών και επάνοδος στο Περιβολάκι.

Στην συνέχεια κίνηση διά της Λεωφόρου Ριζοσπαστών και είσοδος στον Πεζόδρομο .Στο ξενοδοχείο «Παλατσίνο» είσοδος στην Πλατεία και ημικυκλική διαδρομή μέχρι την Οδό Π.Βαλλιάνου.

Προ του κόμβου των Δικαστηρίων εναλλακτικά ή κίνηση στην οδό Λιθοστρώτου μέχρι την Δεβοσετου ή επάνοδος στην τωρινή διαδρομή διά της Βεργωτή αν κριθεί ότι η κίνηση στο Λιθόστρωτο δεν είναι εφικτή.


ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ - ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ-ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΤΡΕΝΩΝ

Ποιο θα είναι το όφελος για την Πόλη:

- Θα αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία στην Χαροκόπου, στην Λάσσης, στην Βεργωτή.

- Η διαδρομή θα γίνει συντομότερη χρονικά λόγω της ευχερούς κίνησης του τραίνου και περιεκτική σε περιεχόμενο.

- Θα ικανοποιηθούν οι επισκέπτες αφού θα δουν την πραγματική ταυτότητα της Πόλης και κατά συνέπεια θα αξιολογηθεί θετικά το τουριστικό αποτέλεσμα.

- Θα προβληθούν τα καταστήματα της Πόλης αφού το τραινάκι θα περνά μέσα από το εμπορικό και τουριστικό Κέντρο.

- Αμβλύνεται ο ανταγωνισμός με τους επαγγελματίες μεταφορείς αφού το τραίνο θα κινείται κύρια σε ζώνες πεζοδρόμων όπου το Λεωφορείο ή το Ταξί δεν κινείται.

- Το τρένο αποκτά ουσιαστικό και χρήσιμο λόγο ύπαρξης και κατά συνέπεια πελάτες και φήμη.


ΣΥΝΟΔΑ ΜΕΤΡΑ

Η κίνηση στους πεζοδρόμους θα γίνεται με ταχύτητα οριακή και με παράλληλη περιμετρική αστυνόμευση του τρένου που κινείται από τους ίδιους τους εκμεταλλευτές του.


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Το γράφω μετά από μια ντροπιαστική εμπειρία:

Ακλουθώντας το τρένο στον δρόμο,το «τρένο της μεγάλης ντροπής», σε στιγμές κυκλοφοριακής «ακινησίας», οι επιβαίνοντες εγκατέλειψαν την «τουριστική βόλτα» και επέλεξαν να συνεχίσουν πεζοί!

Και ακόμα είναι Απρίλιος.

Τον Αύγουστο είναι βέβαιο πως δεν θα αρκεστούν στην πεζοπορία.

Εξ άλλου και αυτή θα είναι τότε προβληματική σε μια Πόλη που δεν μπορείς να κινηθείς:

Ούτε στους δρόμους.

Ούτε στα πεζοδρόμια.

Το γράφω χωρίς ελπίδα κάποιος από τον Δήμο να το λάβει σοβαρά υπ όψιν.

Μάλλον ούτε καν θα το αναγνώσει.

Τουλάχιστον το γράφω.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.