ΣΥΝ-ΠΛΗΝ: Τα Άλογα


 


ΣΥΝ  Τα Άλογα!

 

ΣΥΝ   τα άλογα του Αχιλλέα, ο Βαλιος και ο Ξάνθος που όπως γράφει ο Καβάφης:

 “Τον Πάτροκλο σαν είδαν σκοτωμένο,

που ήταν τόσο ανδρείος και δυνατός και νέος,

άρχισαν τ΄άλογα να κλαίνε του Αχιλλέως”

 

ΣΥΝ   τα άλογα του Διομήδη κι ας ήταν σαρκοβόρα. Συν γιατί ήταν άλογα και άλογα της Θράκης. Αυτά και τα λευκά άλογα του Ρήσου.

ΣΥΝ   ο Βουκεφάλας και ο Αναβάτης του.

ΣΥΝ   τα άλογα του Αίνου.

ΠΛΗΝ  όσοι δεν βλέπουν την τραγωδία του μέλλοντος.

Εδώ και χρόνια τα άλογα του Αίνου μετακινούνται στον Ελειό και την Πάστρα.

Τελευταία έχουν αποκοπεί από το παραδοσιακό τους περιβάλλον και ζουν πια ομαδοποιημένα σε αγέλες  στον Ελειό.

Ήδη ένας μοτοσικλετιστής συγκρούστηκε με άλογο.

Τραυματίστηκε ο οδηγός.

Έπεται συνέχεια.

Δεν θα γράψω τους κινδύνους του μέλλοντος. Είναι προφανείς και αυτονόητοι.

ΠΛΗΝ  το Κράτος. Έχει Νομοθετήσει με τρόπο που κανείς να μην κατανοεί ποιος είναι υπεύθυνος για τα Ιπποειδή.

ΠΛΗΝ Όλοι. Οι υπεύθυνοι. Που “πετάνε την μπάλα  στην κερκίδα”.

Λένε: “δεν είμαι αρμόδιος. Φταίνε οι άλλοι”

Και υποψήφιοι γιά κλάματα: “θα λάβουμε μέτρα γιά τα άλογα”.

Αλλά δεν μας λένε τι μέτρα θα λάβουν. Μας αφήνουν να φανταστούμε.

 

ΣΥΝ   ο διάλογος

 Όλοι θέλουνε τώρα στα τελειώματα να κάνουν διάλογο.

Ο Φαραντούρης θέλει να κάνει διάλογο με τον Μητσοτάκη:

Υπερβολικό.

Ο Καππάτος θέλει να κάνει διάλογο με τους Πολίτες:

Λογικό.

Ο Ναπολέων θέλει να κάνει διάλογο με τον Νικηφόρο:

Αυτονόητο.

O Γαλιατσάτος θέλει να κάνει διάλογο με Tour operator:

Παρωχημένο.

Ο Κρητικός θέλει να κάνει διάλογο με αυτούς που δεν υπάρχουν πιά:

Μεταφυσικό.

Ο Μαντζουράτος θέλει να κάνει διάλογο με τον Καμπίτση:

Αντιπαραγωγικό.

Εγώ θέλω να κάνω διάλογο με ένα άλογο:

Παρ-άλογο;

 

ΠΛΗΝ τα “κλειστά ώτα”.

Γενικά έχουν χτίσει όλοι τα αυτιά τους με ένα τούβλο μπατικό.

Δεν ακούνε τίποτα.

Ο κάθε ένας λέει το ποίημα του και δεν διανοούνται να ακούσουν ο ένας τον άλλο.

Και πάνε και σε “ντιμπέιντ” οι αθεόφοβοι.

Να “αναμετρηθούν”!

Ο πιο βαρετός προεκλογικός “αγών”.

 

ΣΥΝ   ο Παρίσης. Συν για τον εαυτό του: έκανε δήλωση οτι θα υποστηρίξει τελικά το Κόμμα του την Νέα Δημοκρατία.

Βέβαια έμπειρος φίλος παλαιός Πασοκατζής μου είπε:

“μπα είναι φερετζές” 

Εννοούσε η δήλωση του Αλέκου. 

Αν η δήλωση είναι “φερετζές”, τότε την επομένη των εκλογών θα αναχωρήσει ο Αλέκος:

Με μπούρκα!

 

ΠΛΗΝ η Νέα Δημοκρατία στην Κεφαλονιά. Υπάρχει τεράστια παρακμή.

Βρισκόμαστε 2 εβδομάδες πριν τις εκλογές και δεν μπορεί να βγάλει ένα πολιτικό κείμενο.

Μία πολιτική ανακοίνωση θέσεων.

Παλαιά δεν ήταν έτσι. Υπήρχαν Πρόεδροι στην Νέα Δημοκρατία με πολιτική συγκρότηση και στελέχη με σκέψη.

Τυχαία: Σπύρος Ματιάτος, Σωτήρης Κουρής, Βαγγέλης Λουκέρης, Τζόγια Γρουζή.

Τώρα σκοτάδι.

 

ΣΥΝ   η κυρία Δώρα Τσαμπάζη. Χήρα του αλησμόνητου Ολυμπιονίκη  Αλέξανδρου Νικολαΐδη, αυτού του Γίγαντα.

Υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Στην Τηλεόραση της ΕΡΤ. Μαζί σε αντίλογο και το φερόμενο θύμα του Γεωργούλη, η κυρία Ελένη Χρονοπούλου,υποψήφια του ΠΑΣΟΚ.

Ο Δημοσιογράφος της “κλειδαρότρυπας” ρώτησε την κ.Χρονοπούλου : ”τι έχετε να μας πείτε γιά τον Γεωργούλη;”

Η κ.Χρονοπούλου ευγενικά δεν του απάντησε:

“τι να σου πω βρε Καραγκιόζη;”

Όχι ήταν ευγενής. Αλλά παρενέβη η κ.Τσαμπάζη:

“σας παρακαλώ δεν είναι δυνατόν να ρωτάτε ζητήματα που αφορούν την κ. Χρονοπούλου προσωπικά. Φτάνει”.

Ναι υπάρχει ακόμα ήθος στην Πολιτική.

 

ΠΛΗΝ ο Ναπολέων.

Ο Παρίσης δήλωσε:” εγώ Νέα Δημοκρατία. Ορμάω ως Ζορό πάνω στο άλογο”.

Βγαίνει ο Καππάτος και  λεέι: “μπράβο Αλέκο. Γιά να σε δούμε επί του πρακτέου. Γιά βάλε και εσύ ένα χεράκι που μου έχουν ματώσει τα ποδάρια από το τρέξιμο. Οχι γιά μένα αλλά γιά την Πατρίδα”

Και μια μέρα μετά πετιέται ο Ναπολέων:

“όχι ο Παρίσης εμένα προσωπικά υποστηρίζει μαζί με τον Στρατηγό Νικηφόρο και ποιος νοιάζεται γιά Νέα Δημοκρατία, εγώ είμαι το ζητούμενο. Και μην μου πάρετε τον Παρίση μου γιατί όταν ήμουν μικρός μου πήρανε κάποτε το τόπι και ακόμα έχω απωθημένο.”

Ετσι τα κουτσοείπαν.

Είναι γνωστό το ρητό «Περί Πάτρης ή Περί Πάρτης»

Είναι πως βλέπει την πολιτική και τον Τόπο ο καθένας.


ΠΛΗΝ ο Γκόρτζος. 

Ο Παρίσης δεν μπορεί να είναι κομματάρχης κανενός

 Μην τον υποβαθμίζετε σε τέτοιο βαθμό. Σεβαστείτε τον. Μην τον κάνετε “εργαλείο” των φιλοδοξιών σας.

 

ΠΛΗΝ ο Αριστοτέλης Μπατιστάτος.  Διά της πλαγίας και στρεβλής οδού ανακοίνωσε ότι τελικά θα ψηφίσει την Βικτόρια.

Αρχικά μου είχε δώσει την εντύπωση πως κινείτο προς Αντώναρο.

Εντάξει ο Τέλης. Μη Τέλειος αλλά φίλος.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.