ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΙΑ

 


Μου την είπανε φίλοι:

“Ρε τι μας μοστράρεις τον Γιώργο τον Αυτιά  στο σχόλιο γιά τις Ευρωεκλογές;”

Α όλα κι όλα!

Με παρεξηγήσατε.

Με τον Γιώργο τον Αυτιά ήμασταν μαζί στο φροντιστήριο του Μπελεζίνη το 1973.

Παλεύαμε να μπούμε στην Νομική.

Καλό παιδί ο Γιώργος και φίλος τότε.

Και πλακατζής αν και που εγώ ήμουν χειρότερος.

Τελικά έγινε Δημοσιογράφος αλλά δεν άντεχα ποτέ να τον παρακολουθήσω.

Με τρέλαιναν αυτά τα “Υπουργάρα μου,πέστα χρυσόστομε να μην τα πω εγώ...”

Αυτό το “σπατουλαριστό” κυρίως προς τον Γεωργιάδη αλλά και τα ΄άλλα κυβερνητικά κελεπούρια.

Μακάρι ο Γιώργος να βγει,να γλυτώσουμε τουλάχιστον στην Τηλεόραση.

Δεν θα είναι χειρότερος από αυτούς που κατεβάζει ο Κυριάκος αλλά…

“Είμαι ένας Γάιδαρος με μεγάλα αυτιά...”

Όπως λέει και το παιδικό τραγουδάκι άρα άλλο “Αυτιά” δεν χρειάζομαι.

Τι θα λέω δηλαδή μετά:

“είμαι ένας Γάιδαρος με μεγάλα αυτιά και έναν Αυτιά;”

Δεν  θα είναι και όμορφο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.