ΕΔΕΣΣΑΙΚΟΣ ΞΑΝΑ!


Το θυμάστε τον Αντιπρόεδρο του Εδεσσαϊκού που έδωσε κάποτε συνέντευξη του στυλ:

“από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα και μετά κεράσι πετροκέρασο και μετά φέξε μου και γλίστρησα και μετά και Νικολό καρτέρι”

Έχει μείνει στην Ιστορία ο Αντιπρόεδρος που λάμπρυνε τον Εδεσσαϊκό.


Τώρα : “Εδεσσαϊκός ξανά” στον ΣΥΡΙΖΑ!.


Λέει ο Πολάκης:”μωρέ δεν μαζευόμαστε να τα πούμε που γίναμε ρεντίκολο;”

Και μετά λέει ο Φαραντούρης “να τα πούμε,να τα πούμε”και ύστερα ο Φάμελος είπε” ναι αλλά να ρωτήσω τους άλλους 86 και την Γεροβασίλη” και ύστερα ο Γκλέτσος είπε “και δεν τα λέμε αλλά να φέρουμε και γυναίκες να ξεδώσουν οι μετανάστες” και μετά είπε ο Κασσελάκης “εντάξει θα έρθω συμφώνησε και η Θοδώρα” και ύστερα ο Φάμελος είπε: “έ τότε δεν θα έρθω εγώ” και μετά ο Φαραντούρης είπε: “ούτε εγώ θα έρθω γιατί άμα είναι να έρθει ο Κασσελάκης θα μου γυρίσει τά άντερα” και μετά ο Γκλέτσος είπε: “και εγώ δεν τον γουστάρω τον Κασσελάκη και άμα τον δω μπορεί να τον βουτήξω αλλά πάντως να φέρουμε γυναίκες” και μετά ο Πολάκης είπε: “αλλοίμονο σας και μου χαλάσετε την σούπα και δεν έρθετε” και μετά ο Φαραντούρης πήρε το αεροπλάνο και έφυγε και μετά ο Φάμελος είπε”εγώ έχω την Γεροβασίλη κορώνα στο κεφάλι μου” και μετά ο Γκλέτσος πήρε τηλέφωνο και είπε: “άντε ρε γίδια που θα έρθω αλλά πάντως να φέρουμε γυναίκες να στηρίξουμε τους μετανάστες που έχουν φουσκοδεντριές” και μετά πήγε μόνο ο Κασσελάκης και ο Πολάκης και του είπε ο Πολάκης του Κασσελάκη “άντε ρε μορφονιέ” και είπε ο Κασσελάκης στον Πολάκη: “άντε ρε Πολάκη” και μετά ο Νίκος Παππάς είπε: “έγινε βήμα προς τα μπρος” και μετά η Γεροβασίλη είπε: “μωρέ θα τον διαγράψουμε μιά χαρούλα την Δευτέρα” και μετά;….

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.