4/2/25
ΤΑ ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΑ ΤΑ ΑΤΙΘΑΣΑ
Ο αγαπητός Δήμαρχος
Θεόφιλος έβγαλε ανακοίνωση γιά την διαμαρτυρία και το αίτημα του Εμπορικού
Συλλόγου Κ αναφορικά με την αύξηση των Δημοτικών τελών εκ μέρους του Δήμου.
Είπε ο Θεόφιλος:
“Έχετε έλλειψη
εμπειρίας” και γιά αυτό ,εννοούσε, να σιωπάτε!
Στις 13 Οκτωβρίου ο
ίδιος έμπειρος Δήμαρχος είχε πει με αφορμή τις εκλογές του Επιμελητηρίου:
“Δεν έπρεπε να
κατέβει ο Καλογηράτος. Πρώτα έπρεπε να αποκτήσει εμπειρία”
Και δήλωσε τότε
παράλληλα:
“εγώ πάω τους
έμπειρους και αυτούς θα στηρίξω”.
Τους στήριξε πράγματι
όχι τόσο στον Εμπορικό Σύλλογο όπου πάτησε σε δυο βάρκες αλλά στο Επιμελητήριο.
Αλλά τον
“στειλιαρώσανε” οι “άπειροι”.
Δεν συμμορφώνονται
προς τις υποδείξεις τα “παλιόπαιδα τα ατίθασα”.
ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ,
να λες στους Νέους
ανθρώπους : “είσαστε άπειροι”.
Οχι! Είναι νέοι!.
Ασέβεια,απρέπεια και
λάθος να επιλέγεις τους συνομιλητές σου και τελικά να μιλάς μόνο με τους
συμφωνημένους,τους γονατιστούς και τους άλαλους.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Είναι έλλειμμα
Δημοκρατίας.
Ερωτώ: Γνωρίζουν οι
Δημοτικοί Σύμβουλοι,ακόμα και αυτοί της πλειοψηφίας τι πρόκειται να γίνει στα
καταστήματα της Δημοτικής Αγοράς;
Θα τα γκρεμίσουν; θα
τα κάνουν πάλι μαγαζιά;θα κάνουν τον πολιτιστικό πολυχώρο;
Κανείς τους δεν
γνωρίζει. Παρότι κατά τον Θεόφιλο είναι “έμπειροι”.
Μήπως κάποιος ξέρει
πως θα διαχειριστούν τα πεζοδρόμια της παραλίας μετά την διαπλάτυνση;Θα τα
δώσουν στους επαγγελματίες γιά κατασκευή κάθε λογής στεγάστρων αναβιώνοντας μιά
παράλια παραγκούπολη;
Θα τα προστατέψουν
όπως οφείλουν σαν κοινόχρηστο χώρο;
Υπάρχει έλλειμμα
δημοκρατίας στο Αργοστόλι και όλη την Κεφαλονιά.
Αρνούνται να
συζητήσουν. Τους αρκεί η άποψη του Δημάρχου και μόνο αυτή.
Μιά άποψη που ο
Δήμαρχος συνηθίζει να τους την ανακοινώνει εκ των υστέρων.
ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ
Δεν είναι αλήθεια οτι
η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στην παραλία περιορίζει ή εμποδίζει την διέλευση
των αυτοκινήτων.
Δεν είναι έτσι.
Απλά καταργείται το
“δικαίωμα μου να διπλοπαρκάρω”.
Στην πραγματικότητα
να τριπλοπαρκάρω.
Το έχω δει αυτό το
σχέδιο διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων και περιορισμού του πλάτους του δρόμου.
Στον Δήμο Αγίου
Δημητρίου,στο Μπραχάμι.
Παλαιά υπήρχε
διπλάσιο πλάτος στο κατάστρωμα του δρόμου. Όλη μέρα η διέλευση ήταν αδύνατη.
Αλάρμ και όλα σε
στάση.
Το πλάτους του δρόμου
περιορίστηκε σε πλάτος απλής διέλευσης.
Ο δρόμος δεν μπλόκαρε
ποτέ ξανά!
ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ
θέσεις παρκαρίσματος
ή στάθμευσης καταργούνται στην παραλία.
Δηλαδή καταργούνται
εκείνα τα τριπλοπαρκαρίσματα με τα φώτα αναμμένα γιά “να πάρω ένα ψωμί” και
μετά ΄λίγο πιό κάτω: “να πάρω κάτι φρουτάκια” και ύστερα: “λίγο φέτα και
μακαρόνια”.
Και πίσω τα
αυτοκίνητα φτάνουν στον Κούταβο.
Αυτές οι θέσεις
καταργούνται.
Οι παράνομες,οι
ανεπίτρεπτες.
Να είμαστε δίκαιοι:
ζητάμε ο κάθε ένας 2-3 θέσεις στάθμευσης στην παραλία.
Και δεν μας καίγεται
καρφί γιά αυτούς που δεν έχουν τρόπο,τόπο και χρόνο κίνησης και διαφυγής.
ΜΕΤΑ;
Φοβάμαι πως ο Δήμος
μας φυλάει το καλύτερο γιά μετά.
Τι έδειξε η
διαχείριση των πεζοδρομίων στην απέναντι μεριά του δρόμου.
Φτιάξανε στοές με
γρανίτες.
Εκτελέσανε πρωτόκολλο
διοικητικής αποβολής κατά επαγγελματία που είχε εγκατασταθεί στον Κοινόχρηστο
χώρο.
“Κινδυνεύει η ζωή
μου”έλεγε ο Δήμαρχος.
Του συμπαρασταθήκαμε.
Νομίζαμε οτι οι προθέσεις του είναι ειλικρινείς.
Μετά επέτρεψε στους
γρανίτες ψησταριές και στην πλατεία ομπρέλες και τέντες και καφάσια!
Μας εγκλώβισε σε μιά
υπόθεση που δεν την πίστευε.
Και τώρα φοβάμαι πως
θα έχουμε επανάληψη ενός αυτοδιοικητικού δράματος.
Θα φτιαχτούν τα
πεζοδρόμια,θα διπλασιαστεί το πλάτος τους και μετά θα δώσει το σύνθημα:
“Ορμάτε!”
ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΙΚΟΥ
Ετοιμάζονται στο
Επιμελητήριο να αρχίσουν το παιχνίδι με τα 500άρικα.
Λένε οι παλαιοί και
“’έμπειροι”: “Σιγά μην δώσουμε λογαριασμό .Γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια”
Οι νέοι και “άπειροι”
λένε: “Οχι θα γίνουμε ρεζίλι.Θα μας ξεφωνίσουν”.
Τελικά θα τα
μοιράσουν τα πεντακοσάρικα. Θα δώσουν από δω ,θα δώσουν από κει,θα τα
μοιράσουν.
Παλαιά λέγαμε:
“μωρέ αυτοί,είναι το φράγκου”
Τώρα λέμε: “είναι
μωρέ του πεντακοσάρικου”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.