ΤΟ «ΘΩΔΕΙΟ»

 



Σε όλα τα ΜΜΕ του Θεόφιλου δημοσιεύτηκε χθες ανακοίνωση:

«Στον Πόρο κάνουμε Παπάδες! Φτιάχνουμε με κυβόλιθο Κίνας και Υγρόν Μπετόν ένα χώρο την είσοδο του Πόρου κουρλαμάδα!

Το «Θώδειον»! Να τραγουδά η Έφη Θώδη και ίσως η Γωγώ Τσαμπά».


Βάλτε φρένο. Δεν καθαρίζετε στον Πόρο με το «Θώδειο».

Στο πρόγραμμα του ο Θεόφιλος αναφέρει:

-Κατασκευή Γυμνασίου Λυκείου στον Πόρο.

-Ίδρυση Μουσείου.

-Κτήριο υποδοχής στο Λιμάνι.

Ενθυμείστε;


Αυτά έχει τάξει ο Δήμαρχος σε ένα πρόγραμμα γνωστό και ως «Λαγοί με πετραχήλια».

Δεν φτάνει να πει: «Μα σας φτιάχνω Θώδειον!»

Εκτός και αν βγάλει μια νέα προγραμματική διακήρυξη.

Αν μετονομάσει το πρόγραμμα του από:

«Λαγοί με πετραχήλια σε

Είπα-ξείπα» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.