ΤΑ ΣΑΓΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΧΑΡΙΑ Νο 2

Με ενημέρωσε ένας από αυτούς τους φίλους που έχουν παραμείνει στο περιβάλλον του Αλέκου του Παρίση και «τον πονάνε».

«Δεν το έγραψε μωρέ ο Αλέκος αυτήν την ανοησία για την ΜΕΘ. 

Το «αν ήμουν Δήμαρχος».

Την διαχείριση της σελίδας της Ισχυρής Κεφαλονιάς την έχει ο «άλλος». 

Ο Αλέκος δεν ξέρει από facebook, είναι παλαιάς κοπής.

Το γράψανε και τον στοχοποιήσανε.»

Δεν το είχα σκεφτεί αλλά το πιστεύω γιατί αυτός που μου το είπε είναι «υπεράνω υποψίας».

«Μα ο «Άλλος»;
Γιατί; 
Ήταν κολλητοί.»

Τέλος, μου λέει. 
Ο Αλέκος ότι ήταν να δώσει το έδωσε. 
Τώρα απλά τον «κοντρολάρει» να μην του πάει απέναντι.

Εγώ δεν τα πολυκαταλαβαίνω γιατί δεν είμαι αρκετά έμπειρος σε αυτά τα πολιτικά σχέδια.

«Να στα πω» μου λέει ο φίλος.

«Ο Αλέκος δεν έχει να δώσει .Ότι ήταν να δώσει το έδωσε. Τώρα μανατζάρει τον…» 

Και μου είπε ένα καλό νεαρό παιδί που δουλεύει από νύχτα σε νύχτα.

«Μα δεν έχει το παιδί τις προϋποθέσεις» είπα καλόπιστα.

«Ποιές προϋποθέσεις βρε .Το ζήτημα είναι αν έχει το χρήμα να υποστηρίξει το εγχείρημα, το project.

O «Άλλος» δεν ψάχνει για προσόντα αλλά για σπόνσορα.

Πάμε για τα «Σαγόνια του καρχαρία Νο 2»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.