«ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΟΥΤΕ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙ»

Δεν το είχα προσέξει μέχρι τέλους, μου το επισημάνανε σήμερα.

Γράφει ο κ. Διονύσης Λυκούδης στην ανάρτηση του περί δωρεάς των αντιμισθιών των αιρετών και στο τέλος της ανάρτησης του

«εγώ δεν εισέπραττα τον μισθό και παρέμειναν τα χρήματα προς ενίσχυση του Δήμου».

Τι μας λέτε;
Αυτά μου φαίνεται είναι προς «βρώση» αυτών που δεν ξέρουν.

Εγώ λέω πως δεν αφήσατε ούτε πενηνταράκι από αντιμισθίες στο Ταμείο του Δήμου.

Θυμίζω σε όσους δεν ξέρουν ή ξέχασαν.

Με την με αριθμό οικ 532/7-1-2013 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών οι Αντιδήμαρχοι στον Δήμο Κεφαλονιάς μπορούσαν να είναι μέχρι 8, εκ των οποίων ΜΕ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 5(ΠΕΝΤΕ).

Εσείς το «τερματίσατε».

Βάλατε 8 Αντιδημάρχους εκ των οποίων μπορούσαν να μισθοδοτηθούν οι 5, όπως και κάνατε (Γαρμπή, Ηλίας Κουρκουμέλης, Σολωμός, Γάκης, Κατσίβελης).

Δεν άφησε τίποτα στο ταμείο.

Απλά δεν είχε δικαίωμα να έχουν παραπάνω πληρωτικούς.
Δεν είχες δικαίωμα σε μισθό.

Έτσι «δεν παρέμειναν τα του μισθού του στον Δήμο για ενίσχυση».

Μήπως θα ήταν καλύτερα να πάρει πίσω την ανακριβή κατά την γνώμη μου ανάρτηση.

Γράψε κάτι άλλο.

Π.χ «αν είχα δικαίωμα σε μισθό θα τον άφηνα στο Ταμείο του Δήμου προς ενίσχυση.
Αλλά δεν είχα και δεν άφησα»
Γράψτο κάπως έτσι.

Δεν πιστεύω να κάνω λάθος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.