ΣΥΝΕΝΟΧΗ

«Να δούμε τι θα αποφασίσει το Λιμενικό Ταμείο και ο Μιχαλάτος για τα τραπέζια στο Γουλόστρωτο;» μου λέει φίλος.

Μα δεν θα αποφασίσει.
Πιστεύω θα αναζητήσει όρους «συνενοχής».

Θα στείλει ως Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και στην Τοπική Κοινότητα Αργοστολίου για «γνωμοδότηση».

Στο τέλος θα πει:

Σε αυτούς που διαφωνούν: «τι θέλετε να κάνω,εγώ διαφωνώ αλλά με υποχρεώνει το Δημοτικό Συμβούλιο»

Σε αυτούς που συμφωνούν: «καθάρισα».

Ψάχνει για συνενόχους.
Και θα κάνει «εχθρούς» όλους τελικά.

Τους μέν διαφωνούντες γιατί θυμούνται το τι έλεγε προεκλογικά.
Τους δε «αιτούντες» γιατί λόγο της ατολμίας του θα καταφέρει να παρθεί απόφαση τέλος Ιουλίου-αρχές Αυγούστου, όταν το Καλοκαίρι θα είναι στα τελειώματα.


ΣΥΝΕΝΟΧΗ

Διαφωνούν, είναι εξοργισμένοι με την σκέψη κατάληψης του Γουλόστρωτου.

Μου έρχονται και μου έρχονται πολλοί:

«Κάνε κάτι να μην καταλάβουν το γουλόστρωτο. Να παρέμβει ο Λιμενάρχης, ο Αστυνόμος ,ο Εισαγγελέας»

«Ναι αλλά εσύ δεν μιλάς, δεν αντιδράς» τους απαντώ.

«Δεν θέλω να φαίνομαι γιατί ο Τάδε είναι φίλος μου, η γυναίκα του είναι ξαδέλφη της νύφης μου, έχω μαγαζί κ.λπ»
Μου δικαιολογούνται.

Ναι αλλά και εγώ δεν είμαι «σερίφης».

Δεν θα κάνω τον «αστυνόμο».
Απλά δεν πηγαίνω σε καταστήματα με «περίφρακτα», σε καταληψίες των πεζοδρομίων, δεν κάθομαι στα καρεκλο-τράπεζα της Προκυμαίας.

Ας μην μιλάτε, μην αντιδράτε.
Είναι θέμα δικό σας.
Αλλά να νοιώσετε την δική σας «συνενοχή».


ΣΥΝΕΝΟΧΗ

Δέστε τι έχει γίνει στο Γουλόστρωτο στην παλαιά Λαχαναγορά, προς την Γέφυρα.
Βγήκαν με τα «τρυπάνια».
Ανοίξανε τρύπες για τις ομπρέλες τους.

Επειδή «έκαναν λάθος» στους υπολογισμούς τους, ξανατρυπίσαν το γουλόστρωτο σε 100 μεριές.

Ποτέ δεν αποκαταστήσανε τις προηγούμενες τρύπες και τις φθορές που προκαλέσανε.

Μετά βάλανε βίδες χωρίς να σκεφτούν να χρησιμοποιήσουν ανοξείδωτες. 
Σιγά μην χαλάσουν 1-2 ευρώ για ανοξείδωτες.
Οι βίδες σκουριάσανε και έχει διαχυθεί η σκουριά στο γουλόστρωτο, το οποίο με το σύρε-σύρε των τραπεζιών και των καρεκλών έχει ξηλωθεί.

Από τον Δήμο δεν μιλά κανένας. 
Ούτε από το Λιμεναρχείο ή την Αστυνομία.

Προφανώς λόγω του ότι «η σιωπή είναι χρυσός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.