Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ


Στο Δημοτικό Σχολειό είχα μια συμμαθήτρια, μια φίλη, την Ζαχαρούλα.

Η Ζαχαρούλα έπαιρνε σε βαθμούς 10+.
Εγώ 6-.

Δηλαδή αυτή ήταν «Δεκαρούχος» και εγώ «Εξαρούχος».

Χαθήκαμε και συναντηθήκαμε ξανά μετά από 55 χρόνια.
Ήμασταν 10 χρόνων και συναντηθήκαμε ξανά.

Νιώθω πως  δεν πέρασε μια μέρα. 
Ξανασυναντώ την παιδική μου ζωή και τα παιδικά μου βιώματα.

Ανοίγω το facebook και λέω :
«για να δω τα διάβασε και τι λέει η Ζαχαρούλα;».

Είναι η συνάντηση με τον εαυτό μου 55 χρόνια πριν.



ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ

Κάναμε «reunion»  στο Πανεπιστήμιο, κάναμε «reunion» στο Γυμνάσιο, κάναμε «reunion» στο Δημοτικό.

Μένει μόνο το Νηπιαγωγείο.

Μου λέει η γυναίκα μου:
«Παιδί μου είσαστε για το τρελοκομείο. Γεράσατε και μυαλό δεν βάλατε».

Δεν με «πάει» αυτή η γυναίκα. 
Δεν με πάει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.