ΚΟΛΑΚΕΣ

 


Φίλος με παρατήρησε:

“Γράψε και κάτι καλό γιά τον Θεόφιλο, τον παραχτυπάς”

Ήταν και άλλοι γύρω και δεν είχε νόημα να τους εξηγήσω τότε.


Να το πω τώρα:

Υπάρχουν γύρω από τον Θεόφιλο τόσοι κόλακες!

Κατά το κοινώς λεγόμενο: Γλείφτες!

“Είσαι μεγάλος, τι ωραία που τα λες, είσαι χείμαρρος, τους αποστόμωσες...”


Όλοι αυτοί τον βλάπτουν εξίσου και κάτι έχουν να του ζητήσουν.

Έχουν λαμβάνειν.

“Κουμπάρε κανόνισε να με διορίσεις και βάλε και την κουμπάρα σε καμιά θεσούλα, δώσε μου και μιά εργολαβιούλα και σβήσε μου κανένα χρέος και μη σε νοιάζει. Εγώ είμαι εδώ”.

Έτσι μιλάει και έτσι σκέφτεται ο γλειφτο-κόλακας.


Εγώ δεν μπορώ να είμαι σαν αυτούς.

Γιά τον κόλακα έγραψε και ο πατριώτης μας ο Λασκαράτος:

“όποιος με παρα -χαιρετά

και με παρα- χαιδευει

κάτι από μένα βέβαια

να καρπιστεί γυρεύει”


Και αν ο Θεόφιλος ανοίξει το “Ιδού ο Ανθρωπος” του Λασκαράτου να διαβάσει γιά τον Κόλακα, ας διαβάσει στο ίδιο βιβλίο και τον χαρακτήρα του Λασκαράτου γιά τον:

Λαοπλάνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.