ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ


1.-Φοβος και τρόμος…


έχω γίνει στο facebook.

Θέλεις η ομορφιά μου,θέλεις η γλυκάδα μου συνέχεια μου κάνουν αιτήματα “φιλίας”.

Κάτι: “Σουζάνα-Κάτια-Μαίρη Λι ...”

Δεν προλαβαίνω να απορρίπτω.

Και είναι όλες τους σεμνότατες.

Η πιο “νοικοκυρά” φοράει ένα μαντίλι.

Οι άλλες φοράνε λιγότερα.

 

2.-Απειλούν να σκοτώσουν τον Δήμαρχο…


Στην Κωνσταντινούπολη.

Βγήκε ‘ένα “δέρμα” στο διαδίκτυο και άρχισε:

“θα σου κόψω το κεφάλι Ιμάμογλου, που θέλεις να γίνεις Πρόεδρος στην θέση του λατρεμένου μου Σουλτάνου.

Θα σε φάω ζωντανό σκουλήκι”.

 


3.Απειλούν να σκοτώσουν τον Δήμαρχο…


Στο Αργοστόλι.

Τον Θεόφιλο!

Γιατί θέλει να γκρεμίσει το αντιαισθητικό στέγαστρο και να ομορφύνει η ταλαίπωρη Πόλη.

Μα να τον σκοτώσουν γιά ένα στέγαστρο;

Φρικαλέος θάνατος χωρίς ίχνος δόξης.

Ας τον σκοτώσουν παρακαλώ για κάτι ενδοξότερο.

Και θα γράψω και έναν λόγο τότε μούρλια:

“Έπεσες αξίως ως άξιος ενδοξότατε...”

Άμα τον φάνε για το μανάβικο τι να γράψω:

“Έπεσες Δήμαρχε ανάμεσα σε κουνουπίδια, γερμάδες και μούσμουλα;”

 


4.- Σκοτωμός ποίος θα πρωτοσκοτώσει τον Δήμαρχο…


Στο Αργοστόλι!

Ακούω τον ένα: “εγώ θα τον σκοτώσω τον Θεόφιλο αν με πειράξει...”

Πετάγεται ο άλλος: “όχι εγώ θα τον σκοτώσω που τον είδα πρώτος.”

Ο τρίτος: “εγώ που έχω φάει τα ψωμιά μου!”

Ο τέταρτος “εγώ και μόνο εγώ!”

Ανοησίες! Αδικαιολόγητος ανταγωνισμός.

Άστε το πράγμα επάνω μου.

Θα γράψω ένα “νόστιμο θανατηφόρο” να τον σκοτώσω!

Μέχρι τότε σοβαρευτείτε.

 


5.-Οι “Χατζατζάρηδες”…


Είχαν μαζευτεί ως δήθεν συμπαραστάτες του Δημάρχου στην Αγορά! 

Την δεύτερη ημέρα.

Την πρώτη κρυβόντουσαν γιατί έχουν μάθει να είναι και με τον “χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ”.

Τον αφήσανε μόνο του τον Δήμαρχο που τους έκανε τους περισσότερους από “Χατζατζάρηδες”

“Χατζηχαβιάρηδες”.



6.- Έπρεπε να τρέχουν…


όλοι γιά το νερό!

Να πάρουν τα αυτονόητα μέτρα αυτοί που είναι υπεύθυνοι αλλά “μή υπεύθυνοι”.

Απορώ πως κοιμούνται στο κρεββάτι τους.

Και οι Δήμαρχοι της Κεφαλονιάς που τους στελιάσανε στην  ΔΕΥΑΚ φοβάμαι οτι εκεί στα τέλη Ιουνίου θα “μπαρκάρουν” γιατί στην Κεφαλονιά δεν θα μπορούν να σταθούν.

 

7.-Ο κάθε ένας μόνος του…

πρέπει να πάρει τα μέτρα του.

Μειωτήρες νερού,εφεδρική δεξαμενή ,ανακύκλωση,μείωση της κατανάλωσης.

Ότι μπορούμε μόνοι μας!

Αυτοί στην ΔΕΥΑΚ έχουν  φοβάμαι το δικό τους σχέδιο:

“βυτία και υδροφόρες”

Τι καλύτερο;.

 

8.-Στα δάκτυλα…


Την παίζουν την Κρήτη οι  “επιμελείς” εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου.

Δύο φύγανε γιά Ρέθυμνο.

Τσοντάραμε 1750 ευρώπουλα.

Τρελαίνονται γιά ρακιές και ξεροτήγανα οι άνθρωποι.

Θα σας έρθουν σε λίγο να τους ψηφίσετε να “ολοκληρώσουν το έργο τους”.

Ψοφάνε γιά ταξίδια οι λεβέντουριές.

 

9.-Στο Βερολίνο ψάχνει…


Γιά Δικαστές ο φίλος Νίκος Ανουσάκης.

“Υπάρχουν δικαστές στο Βερολίνο” γράφει ότι του είπε ένας μυλωνάς!

Περίεργα πράγματα.

Γιά την πέργολα η κουβέντα .

Ο Δήμος και ο Δήμαρχος αντίθετα ψάχνουν δικαστή στην Πάτρα γιατί όσο και αν φαίνεται παράδοξο στον αγαπητή Νίκο.

Στην Πάτρα παιδί μου στην Πάτρα αποφασίζουν!

Άκου πράγματα να ψάχνει Δικαστές στο Βερολίνο;

Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου

 

10.-Μην περιμένετε…

Να τα ανεβάζω όλα στο facebook.

Όχι!

Να διαβάζετε απευθείας “Γάιδαρο” να ξεστραβωθείτε.

Μόνο έτσι θα γίνετε και εσείς γάιδαροι.

Θέλετε δουλειά.

 

11.- Άσε τα πολλά κοντρόλ…

ρε Μουκουντί!

Ο παικταράς μας στην ΑΕΚΑΡΑ.

Μας πέταξε τα μυαλά στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό.

Πάει στο άνετο να κάνει ντριπλίτσες.Του τσιμπάει την μπάλα δύο φορές ο Ιωαννίδης.

Μας κατέστρεψες ρε Μουκουντί.

Παλιά στην Σκάλα όταν δίναμε αγώνες ζωής ή θανάτου μας φωνάζανε:

“βάλε γκόλ-βάλε γκολ κι άσε τα πολλά κοντρόλ”.

Αυτό είναι “άσε τα πολλά κοντρόλ” παλικάρι μου.

Δίνεις δικαίωμα να βγάζει γλώσσα μέχρι και ο Κουμπάρος μου.

 

12.- Δεν τον πήγαν γιά κράνος…

Τον Θεόφιλο στο τμήμα γιά τα περαιτέρω.

Δεν συνελήφθη γιά παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Του κάνανε μήνυση γιατί εκτελούσε την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου γιά την απομάκρυνση της μαναβοπέργκολας.

Ενα σοβαρό Δημοτικό Συμβούλιο θα συνεδρίαζε αμέσως να συμπαρασταθεί στον Δήμαρχο γιατί διώκεται επειδή εκτελεί το καθήκον του.

Εδώ οι “χατζηχαβιάρηδες” του Δήμου τουμπεκί!

Ναι όπως τα σκέφτεστε είναι:

Και ο  σχεδιαστής μόδας Κωστέτσος άντρας είναι αλλά λανσάρει την φούστα σαν καθημερινό ένδυμα.

Αεράτο και ελαφρύ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.