ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΨΙ ΣΟΥ ΑΓΓΕΛΕ;

Τι να κάνω Άγγελε αφού θα με πας για δεύτερη φορά στην ζωή μου στα Δικαστήρια ξεκινώ την προετοιμασία μου.

Τους προϋπολογισμούς σου τους έχω ήδη βάλει σε μια σειρά και τους ξαναπρόσθεσα μήπως κάνω κανένα λάθος.

Τι να πω βρε Άγγελε.

Τις δαπάνες στους προϋπολογισμούς σου τις βγάζω 18.000.000 λίγο πάνω –λίγο κάτω.
Εκεί σε έχω.

Τέλος πάντων.
Κοιτάζω τώρα τις αποφάσεις σου και τις απευθείας αναθέσεις σου.

Πρώτα-πρώτα Για απάντησε μου μην κάνω κανένα λάθος.

Είναι ανίψι σου αυτό που του έκανες ανάθεση, απευθείας βέβαια, πριν δέκα μέρες, πάνω που έφευγες, με 9000 χιλιάδες ευρώ ή απλή συνωνυμία;

Το αφήνω σε εκκρεμότητα, να το δούμε και προχωράω παρακάτω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.