ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΛΕΡΙΑΝΟΣ

Χθες 27 Νοεμβρίου το βράδυ στο facebook του «Κεφαλονίτη Όνου» αναρτήθηκαν σχόλια με φερόμενο συντάκτη τον Ευγενή και Αξιοπρεπή κύριο Νίκο Βαλεριάνο εκμεταλλευτή γνωστού Μπαρ στο Αργοστόλι.

Τα σχόλια αυτά συκοφαντούσαν φανερά και αδίστακτα την δράση μου σαν Δήμαρχος στους Πρόννους, συκοφαντούσαν την οικογένεια μου, συγγενείς μου, προσέβαλλαν την προσωπικότητα μου.

Βέβαια συντάκτης αυτών των αθλιοτήτων δεν ήταν ο Νικόλας Βαλεριάνος, ο οποίος μόλις πληροφορήθηκε την λαθραία χρήση του ονόματος του έσπευσε να διαγράψει τα ονειδιστικά κείμενα.

Οι σχέσεις των οικογενειών μας σε βάθος χρόνου , η αλληλοεκτίμηση μεταξύ μας και η προσωπικότητα του, απέκλειαν από την αρχή δική του ανάμειξη.

Ήμουν από την αρχή βέβαιος ποιος είναι ο συντάκτης αυτών των θλιβερών δημοσιευμάτων.

Βεβαιώθηκα για αυτό.
Μου το επιβεβαίωσε το ίδιο το θύμα αυτής της λαθροχειρίας.

Τώρα χρησιμοποιώντας εν αγνοία του ιδιοκτήτη το ανοικτό facebook του καταστήματος του, ενήργησε σαν «Νίκος Βαλεριάνος».

Επιβεβαιώνεται η αρχική υποψία μου για τόσα ανώνυμα η ψευδώνυμα δημοσιεύματα σε βάρος μου.

Προσδιορίζω πιο καθαρά τον ''Καλιβωκά'', την ''Αραβαντινού'', την ''Κεφαλονίτισα'', τον ''τρελό Κεφαλονίτη''».

Γνωρίζω ήδη ποιός θα είναι πίσω από τα μελλοντικά σε βάρος μου δημοσιεύματα.

Φίλοι με προτρέπουν να υποβάλω μήνυση κατά του γνωστού πλέον σε όλους λαθρόβιου
«Έκανε το μοιραίο λάθος, αποκαλύφθηκε πλέον επώνυμα» μου λένε.

Όχι δεν θα υποβάλω μήνυση.
Ούτε χρειάζεται να ζητήσει συγνώμη. 
Δεν την έχω ανάγκη.

Αρκεί που πλέον χωρίς την παραμικρή αμφιβολία αποκαλύφθηκε αυτός που δηλητηριάζει την ζωή στην Κεφαλονιά.

Πλέον τον ξέρω και τον ξέρουν όλοι με σιγουριά.
Όχι δεν θα τον μηνύσω γιατί σέβομαι την οικογένεια του.

Δεν θα τον μηνύσω. Εκτός αν ο ίδιος πραγματικά το επιδιώξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.