ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΑΙΔΑΡΟΙ

Σήμερα έχουμε λόγους να μιλήσουμε για εμάς.
Για τον εαυτό μας.

Καταδικάζουμε όσους υποτιμητικά και ανιστόρητα μας αποκαλούν «Γάιδαρε, Γαιδουροκέφαλε, Παλιογάιδαρε κ.λπ»

Δηλώνουμε ότι είμαστε περήφανοι που ήμαστε Γάιδαροι και Θα μείνουμε πάντα Γάιδαροι.

Θα περιαυτολογήσουμε σήμερα την ημέρα της Παγκόσμιας Δικαίωσης του Γαιδάρου.



Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΝΟΥ

Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Να δούμε τα πράγματα όπως πράγματι είναι.

Σήμερα είναι η Παγκόσμια δικαίωση του «Όνου».
Κυριακή των Βαΐων.

Ο Ιησούς εισέρχεται πανηγυρικά στα Ιεροσόλυμα
«επί πώλου όνου καθήμενος».

Ναι.
Προτίμησε να πάει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα μικρό Γάιδαρο.

Τα πλήθη πανηγυρίζουν για τον Ερχομό Του.
Πανηγυρίζουν για την Έλευση Του.

Και αυτονόητα χαίρεται ο Λαός Του
Γιατί επέλεξε να έρθει «επί Όνου».

Εγώ ένας Γάιδαρος Τον έφερα στα Ιεροσόλυμα.
Εξάλλου Τον ήξερα από παλιά.


ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΡΑΧΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΕΤΈΦΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ

Είμαστε παλαιοί γνώριμοι.
Τον ήξερα από την στιγμή που γεννήθηκε.

Ο Ηρώδης, αυτός, ο παιδοκτόνος σχεδίαζε τον θάνατο Του.

Ήθελε να σκοτώσει Τον «Ερχόμενο».

Αμέσως μετά την Γέννηση Του,στην αγκαλιά της Παναγίας Μητέρας Του,από την Βηθλεέμ Τον μετέφερα στην Αίγυπτο.

Ναι πάνω στην ράχη μου ,αγόγγυστα Τον μετέφερα μακριά από το φονικό χέρι του Ηρώδη.

Έτσι έπρεπε να γίνει και έτσι έγινε.
Έπρεπε τότε να ζήσει γιατί ακολουθούσε μια Σταύρωση και μια Ανάσταση .


ΣΤΟ «ΣΠΙΤΙ» ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΒΗΘΛΕΕΜ

Τον ήξερα από την πρώτη στιγμή.
Γεννήθηκε στο «σπίτι» μου, στον στάβλο μου στην Βηθλεέμ.

Σε μια σπηλιά.
Πρώτο Του κρεβάτι η ταΐστρα μου.

Εγώ Τον ζέστανα μέσα στο κρύο του Δεκέμβρη.
Εμένα πρώτον είδε μόλις άνοιξε τα Άγια μάτια Του.

Εμένα ,ένα Γάιδαρο.
Στα αλήθεια εγώ πρώτος Του χαμογέλασα και Του έκλεισα με πονηριά το μάτι.

Του είπα από την πρώτη στιγμή:

«Βασίσου επάνω μου. Να έχεις εμπιστοσύνη στον Γάιδαρο. Αύριο κιόλας φεύγουμε μαζί για την Αίγυπτο. Μαζί θα γυρίσουμε στα Ιεροσόλυμα «μετά Βαΐων και κλάδων». Θα φτάσουμε μέχρι το τέλος μαζί .Και αν σε ξεχάσουν οι Άνθρωποι και αν σε αρνηθούν»

Δεν θα λησμονήσει ποτέ ο Γάιδαρος.

Χρόνια πολλά πατριώτες και πατριώτισσες.
Με Υγεία και πάντα Όρθιοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.