Η ΛΑΚΟΥΒΙΑΔΑ

(το Έπος μιας ευτυχισμένης λακούβας)



Ο Θεόφιλος τελικά είναι άνθρωπος με αίσθηση του χιούμορ.

Πίστευα το αντίθετο αλλά ο μαλαγάνας με εξέπληξε ευχάριστα.

Αυτή η απόφαση του για «λακουβέρμαν» είναι μοναδική.

Έβαλε 4 εργάτες υπεύθυνους για τον εντοπισμό των λακουβών ,ένα για κάθε περιοχή του Δήμου. 

Τοποθετήθηκε και κεντρικός «Λακουβιάρης» ο οποίος μάλιστα θα κρατάει και βιβλίο λακουβών. 

Πιστεύω πως η απόφαση αυτή είναι στο πλαίσιο του καλαμπουριού και του έμφυτου χιούμορ του.

Πρόθεση του είναι αυτονόητα η καλύτερη αντιμετώπιση των λακουβών αλλά για να δω τα πράγματα καλύτερα ,να δω την αποτελεσματικότητα του μέτρου.


1. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΠΕΡΝΟΥΝ

Η λακούβα είναι μία τρύπα στον δρόμο.

Επί αιώνες ο επιστημονικός κόσμος ερευνά αν οι λακούβες προϋπήρχαν των δρόμων ή έπονται των δρόμων.

Είναι ανάλογο ερώτημα με το εφάμιλλο «η κότα ή το αυγό».

Τέλος πάντων η λακούβα για τον δρόμο είναι ότι ο δάκος για την ελιά,η μουχρίτσα για το χωράφι και ο περονόσπορος για την πατάτα.

Είναι δηλαδή μια συμφορά που δυστυχώς μάλιστα δεν θεραπεύεται διά του ραντίσματος.

Πάντως και αυτή «φυτρώνει εκεί που δεν την σπέρνουν».


2. Ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ

Πάει λοιπόν ο Γεράσιμος στο χωράφι να κόψει ξύλα με τον «αγρότη».

Του φεύγει η Ψυχή στο βενζινοπρίονο, του μπαίνουν δυό σκλήθρες στα μάτια, του πέφτει το νεφρί στο κουβάλημα, φορτώνει 2 τόνους ελίτικα στο αγροτικό και σπασμένος από την πείνα και την δίψα ξεκινά για το σπίτι.

Και εκεί στην στροφή, στην «βόλτα» του δρόμου, Γκάπ πέφτει μέσα σε ένα λάκκο σαν ποδόχι.

Αφού κατεβάζει 400 καντήλια του Αγίου και 100 δανικά καντηλια από τον Άγιο Διονύσιο πάει γραμμή στον Πρόεδρο και του λέει:

«Κανόνισε να μου φτιάξεις Πρόεδρε και κουμπάρε μου το λάστιχο, γιατί όπως ξέρεις σε ψήφισα και δεν είναι να πλερώσω εγώ που δεν έκλεισες τον λάκκο και αλλοίμονο σου»


3. Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


Του έρχεται του Πρόεδρου ο ουρανός σφοντίλι.

Στα καλά καθούμενα για μια λακούβα να χάσει τον ψήφο και να ξεκουμπαριάσει με τον κουμπάρο τον Γεράσιμο.

Τρέχει αμέσως στον Αντιδήμαρχο:
«Αντιδήμαρχε μου, με μπανιάρησε ο κουμπάρος ο Γεράσιμος πως έπεσε μέσα στον λάκο.

Κανόνισε και το λάστιχο να μην πλερώσω και τον ψήφο να μην χάσω και να μην ξεκουμπαριάσω με τον κουμπάρο».


4. Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ


Φωτιά στα μπατζάκια του Αντιδημάρχου που κινδυνεύει 

- να χάσει τον Πρόεδρο
- να χάσει τον Γεράσιμο
- να πληρώσει και το λάστιχο.

Τρέχει αμέσως στον τοπικό «Λακουβερμαν» να λάβει τα μέτρα του.

«Σώσε με ειδικέ Λακουβολόγε.»



5. Ο ΛΑΚΟΥΒΕΡΜΑΝ

Ο τοπικός «Λακούβερμαν» παίρνει μια διατακτική από τον Δήμο για μετακίνηση με αυτοκίνητο, ένα φρέντο εσπρέσο σκέτο, βάζει και το CD του Καζαντζίδη και ξεκινά για τον εντοπισμό της λακούβας.

Φωτογράφιση, βυθομέτρηση, πλάτος-μήκος κ.λπ.

Ο Αντιδήμαρχος από κοντά κάθιδρος:
«Κανόνισε Λακούβερμαν μου μην χάσω τον Πρόεδρο, μην χάσω τον Γεράσιμο, μην πλερώσω και το λάστιχο».

«Μην σε νοιάζει Αντιδήμαρχε μου, θα κάνω το καλύτερο .Φεύγω αμέσως να αναφέρω στον Γενικό Λακουβιάρη».

Και πράγματι φεύγει οπίσω προς συνάντηση και αναφορά στον Γενικό των Λακουβών υπεύθυνο.


6. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΛΑΚΟΥΒΙΑΡΗΣ

Η συνάντηση του Λακούβερμαν με τον Γενικο Λακουβιάρη ήταν πραγματικά κρίσιμη για την τύχη της λακούβας.

«Γενικέ μου,μου είπε ο Αντιδήμαρχος να κάνω ότι μπορώ να μην χάσει τον Πρόεδρο, να μην χάσει την ψήφο του Γεράσιμου, να μην πλερώσει το λάστιχο»

«Μην σε νοιάζει Λακούβερμαν, ήδη θα φέρω το βιβλίο λακουβών να γράψουμε το βιογραφικό της λακούβας»

Και το έγραψαν: Είναι μια λακούβα, κάπως στρογγυλή ,ούτε βαθιά ούτε ρηχή, ούτε μεγάλη ούτε μικρή, ούτε πλατιά ούτε στενή. Ηταν μια λακούβα μοναδική.

Αμέσως να ενημερωθεί ο Αντιδήμαρχος των Έργων.


7. Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ

Και πάει γραμμή ο Λακουβιάρης στον Αντιδήμαρχο των Εργων:

«Ω Αντιδήμαρχε μου, μου είπε ο Λακούβερμαν, πως του είπε ο Αντιδήμαρχος ο Τοπικός, που του είπε ο Πρόεδρος, που του είπε ο Κουμπάρος ο Γεράσιμος πως υπάρχει μια λακούβα ούτε βαθιά ούτε ρηχή, ούτε μεγάλη ούτε μικρή,ούτε πλατιά ούτε στενή».

Το παίρνω επάνω μου λέει ο Αντιδήμαρχος των Εργων.
Και παίρνει τηλέφωνο τον Τοπικό Αντιδήμαρχο.

«Άκου να δεις Τοπικέ, μου είπε ο Λακουβιάρης, πως του είπε ο Λακούβερμαν, πως του είπες εσύ, πως σου είπε ο Πρόεδρος, πως του είπε ο Γεράσιμος, πως υπάρχει μια λακούβα.Αμέσως να ενεργήσεις».


8. ΤΑΝΑΠΑΛΙΝ

Ο Τοπικός Αντιδήμαρχος κάνει αμέσως κατά το καθήκον του. 

Παίρνει τηλέφωνο τον Πρόεδρο:

«Έλα Πρόεδρε μου, με πήρε τηλέφωνο ο Αντιδήμαρχος των Έργων και μου είπε πως του είπε ο Λακουβιάρης, πως του είπε ο Λακούβερμαν, που του είπα εγώ, που μου είπες εσύ, που σου είπε ο Γεράσιμος, πως υπάρχει μια λακούβα και να κάνεις τα δέοντα».


9. ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ

Ο Πρόεδρος άλλο δεν είναι.
Παίρνει τηλέφωνο χωρίς αναβολή τον Γεράσιμο:

«Έλα κουμπάρε Γεράσιμε ,για την λακούβα που με ενόχλησες πριν 15 μέρες σου έχω καλά νέα.

Με πήρε ο Αντιδήμαρχος ,που του είπα εγώ ,που μου είπες εσύ και που είπε στον Λακούβερμαν, που είπε στον Λακουβιάρη, που μίλησε με τον Αντιδήμαρχο των Έργων ,πως του είπε στο τηλέφωνο ,να σου πω ,να κάνεις τα δέοντα».


10. ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΛΑΚΟΥΒΑ

Η Ιλιάδα, το έπος για το Ίλιον, την Τροία.

Η Οδύσσεια, το έπος ενός ταξιδιού προς την Ιθάκη.

Η Λακουβιάδα, ένα έπος μιας ευτυχισμένης λακούβας που έχω πολλές αμφιβολίες αν θα κλείσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.